Darbinieku motivācijas pilnveides iespējas SIA "ASTRO TRANS"
Author
Marcinkevičs, Andžejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vitkovskis, Jānis
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Viens no jebkura uzņēmuma veiksmīgas pastāvēšanas un attīstības pamatiem ir tā darbinieki. Darbinieku motivēšana ir viens no svarīgākiem uzņēmuma vadības uzdevumiem. Ja darbinieki nav motivēti veikt savus darba pienākumus, tad uzņēmumam būs grūti pildīt savu misiju un sasniegt savus mērķus.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt pastāvošo motivācijas sistēmu transporta uzņēmumā „ASTRO TRANS” un sniegt priekšlikumus par tās uzlabošanas iespējām.
Darba pirmajā daļā tiek apskatīta motivēšanas būtība, tās veidi un pazīstamākās teorijas. Otrajā daļā autors pievēršas transporta nozares specifikai un tās attīstības tendencēm Latvijā, kā arī tiek apskatīta autotransporta apakšnozare. Trešajā daļā tiek pētīts uzņēmuma raksturojums, tā mērķi un veikta SVID analīze. Ceturtajā daļā autors veic pastāvošās motivācijas sistēmas analīzi uzņēmumā, pamatojoties uz interviju ar uzņēmuma vadību un darbinieku anketēšanu.
Darba apjoms 62 lpp., attēlu skaits 25, tabulu skaits 3, pielikumu skaits 1.
Atslēgvā Employees are deemed to be one of the essential grounds of every company's success and business development and their motivation is one of the most important tasks of the company's management. If employees are not motivated enough to carry out their duties, it will be hard for the company to fulfill its mission and achieve goals.
The objective of this bachelor's thesis is to explore the existing motivation system at the transport company “ASTRO TRANS” and to provide suggestions for its improvement.
In the first section theories and forms of motivation are described. In the second section the author focuses on the transport sector and its development tendencies in Latvia, as well as examines the road transportation sub-sector. In the third section company’s activity directions and goals are studied as well as the SWOT analysis is prepared. The aim of the fourth section is to analyze existing motivation system in the company based on the interviews with the company's management and que