Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorSavčenko, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:43Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34968en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14516
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par pakalpojumu mārketinga īpatnībām, klientu aptaujas un „City Fitness” personāla interviju rezultātiem, izpētīt klientu apmierinātību ar sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai. Darba pirmajā nodaļā tiek analizēts pakalpojumu un sporta mārketings. Otrajā nodaļā uzmanība tiek vērsta klientu apmierinātības izpētes teorētiskajiem aspektiem. Trešajā nodaļā tiek analizēta „City Fitness” mārketinga darbība Latvijas tirgū. Ceturtajā nodaļā tika veikts pētījums par „City Fitness” sniegtajiem pakalpojumiem. Aptaujā un intervijā iegūtie rezultāti tika apkopoti un analizēti, pamatojoties uz tiem tika izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi. Bakalaura darba apjoms ir 123 lapaspuses. Darbā ir iekļauti 25 attēli, 9 tabulas, 20 pielikumi un izmantoti 86 literatūras avoti. Atslēgvārdi: pakalpojumu mārketings, sporta mārketings, sporta klubu tīkls „City Fitness”, klientu apmierinātība.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is analyzing customer satisfaction with „City Fitness” services, by applying a method of theoretical sources of service marketing, customer inquiry and interview with sport clubs staff analysis and develop proposals for its improvement. In the first chapter the author describes service and sports marketing. Second chapter focus on customer’s satisfaction theoretical research. Third chapter includes analysis of “City Fitness” marketing activity in Latvian market. The last research chapter aim – define customer satisfaction with “City Fitness” services. Results from the inquiry and interviews were compiled and analyzed and in the end the author developed a conclusion and proposals. The total volumes of the bachelor thesis are 123 pages. The thesis includes 25 figures, 9 tables, 20 appendixes and contains 86 of literature sources. Keywords: service marketing, sports marketing, sport clubs “City Fitness” network, customer, customer satisfaction.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSporta klubu tīkla „City Fitness” klientu apmierinātības analīze.en_US
dc.title.alternativeAnalysis of customer satisfaction in sport clubs „City Fitness” network.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record