Kempingu attīstības un pilnveidošanas iespējas Ventspils rajonā
Author
Blumfelde, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2011Metadata
Show full item recordAbstract
Sakarā ar ekonomikas lejupslīdi Ventspils rajonā ir izveidojusies situācija, kad kempingu piedāvājums pārsniedz pieprasījumu. Līdz ar to kempingu starpā rodas liela konkurence. Bakalaura darba mēŗkis ir izstrādāt priekšlikumus Usmas kempinga darbības pilnveidošanai un daudzveidībai, lai tas būtu konkurētspējīgs. Darbs sadalīts trīs daļās – pirmajā sniegts aparaksts par to, kas ir kempings un kādas ir tā klasifikācijas, aprakstīta kempingu vide, resursi un piesaistošie apstākļi, patērētāji. Otrajā daļā ir izpētīta kempingu situācija Latvijā, to piedāvātie pakalpojumi, noteikta Usmas kempinga konkurence. Darbā veikta SWOT analīze un mārketinga izpēte ar anketēšanu. Teorētiskā un izpētes informācija iegūta no literatūras avotiem, elektroniskajiem resursiem, statistiskās informācijas. Darba trešajā daļā ir izteikti ieteikumi Usmas kempinga jau esošo pakalpojumu pilnveidošanai un jaunu produktu ieviešanai. Sniegti priekšlikumi par Usmas kempinga turpmāko rīcības plānu, attīstības pilnveidošanai. Due to the economic recession there has been created a situation in Ventspils district in which camping supply exceeds demand. Consequently, competition between the camps appears. The aim of the bachelor's work is to develop proposals to improve the operation and diversity of the Usmas camping in order to be competitive.The work is divided into three parts - the first one gives a description of what is camping and what are the classifications, the camping environment, resources and attractive conditions, and consumers. The second part examines the situation in Latvian camping, the offered services and certain competition of Usmas camping. The work has carried out SWOT analysis and marketing research with questionnaires. The theoretical and research information is obtained from literature sources, electronic resources, statistical information. The third part provides recommendations how to improve the existing services in Usmas camping and how to introduce new products. As well as proposals for future strategy and improvement of development of Usmas camping are given.