Show simple item record

dc.contributor.advisorRozīte, Kristīneen_US
dc.contributor.authorBūmane-Volberga, Laineen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:45Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other35850en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14532
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīti dažādu elektronisko kanālu un automātisko maksājumu rīki, ko piedāvā AS Hansabanka, to izmantošanas iespējas, priekšrocības un trūkumi, kā arī to piedāvātās iespējas risināt būtiskākās klientu apkalpošanas problēmas bankā. Bakalaura darbs ir dalīts 3 nodaļās, no kurām pirmajā tiek aplūkots klientu apkalpošanas saturs, otrajā autors identificē būtiskākās apkalpošanas problēmas. Darba pēdējā nodaļā sīkāk pētīts katrs atsevišķs attālināto norēķinu rīks, tā piedāvātais problēmu risinājums un rīku salīdzinājums. Bankas piedāvā plašas attālināto norēķinu iespējas, kas uzlabo klientu apkalpošanu. Katrs atsevišķi šie norēķinu rīki savā veidā risina klientu apkalpošanas problēmas taču tie nav savstarpēji izslēdzoši, tie papildina viens otru. Bakalaura darba apjoms ir 60 lapaspuses. Tajā ietverti 17 attēli un 8 tabulas.en_US
dc.description.abstractIn this bachelor work author researches remote banking tools, which are offered by AS Hansabanka, their usage possibilities, advantages and disadvantages, and also offered facilities to improve customer service in the bank. Bachelor work is divided in 3 chapters, in which first chapter is about content of customer service. In second chapter author identifies and describes customer service problems and in the last chapter researches each of remote banking possibilities separated compares them. At the moment there are a lot of remote banking facilities, which improves customer service in a bank. Remote banking ways are not eliminating each other. They are complimenting one other. Extent of bachelor work is 60 pages. It includes 17 images and 8 tables.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAttālināto norēķinu nozīme klientu apkalpošanas uzlabošanā.en_US
dc.title.alternativeImportance of remote banking related to improvement of customer service.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record