Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorMohoņko, Anastasijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:46Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other36866en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14546
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīts, kādu lomu spēle ekokosmētikas zīmola „Madara” zaļā mārketinga stratēģijas patērētāju attieksmes veidošanā. Darbs sākas ar ieskatu zaļajā mārketingā, turpinās ar nodaļu par patērētāju attieksmi, tad par SIA „Madara Cosmetics”, tā produkciju un pielietotājām zaļā mārketinga stratēģijām. Visbeidzot ir izklāstīti pētījuma rezultāti, kura mērķis bija SIA „Madara Cosmetics” pielietotu zaļā mārketinga stratēģiju ietekmes izpēte ekokosmētikas patērētāju attieksmes veidošanā. Pētījums uzrāda noteiktu tendenci un tā rezultāti liecina, ka zaļā mārketinga stratēģijas stimulē pozitīvās attieksmes veidošanu pret zīmolu „Madara”. Atslēgas vārdi: zaļais mārketings, zaļā mārketinga stratēģijas, ekokosmētika. Darbā ir 4 nodaļas, 66 lappuses, 14 attēli, 1 tabula un 2 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe research topic of this bachelor paper is the role of the ecocosmetics brand „Madara” green marketing strategies in the consumer attitude formation. The paper starts with the insight given in the green marketing, continues with the chapter about consumer attitude, then about „Madara Cosmetics” Ltd, its products and implemented green marketing strategies. Finally the research results are presented, the aim of which was the study of the green marketing strategies influence on the ecocosmetics consumer attitude formation towards the brand „Madara”. The research shows a tendency that green marketing strategies stimulate positive attitude formation towards brand „Madara”. Keywords: green marketing, green marketing strategies, ecocosmetics The paper consists of 4 chapters and contains 66 pages, 14 pictures, 1 table and 2 supplements.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleEkokosmētikas zīmola „Madara” zaļā mārketinga stratēģiju ietekmes izpēte patērētāju attieksmes veidošanā.en_US
dc.title.alternativeThe study of how the green marketing strategies of the ecocosmetics brand „Madara” influence the consumer attitude formation.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record