Pircēju rīcība, izvēloties „Monton” zīmola preces.
Author
Zvirbule, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Pircēju rīcība, izvēloties „Monton” zīmola preces”.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt pircēju rīcību, izvēloties Monton zīmola preces, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus Monton zīmola pircēju piesaistīšanai.
Bakalaura darbā tiks aplūkots zīmola teorētiskais skaidrojums, kas ietver zīmola vēsturi, būtību, identitātes elementus, zīmolvedību, zīmolu izmantošanu. Tiks raksturota arī pircēju uztvere un emocijas, pircēju rīcības faktori. Praktiskajā daļā tiks aplūkots Monton zīmols un autore veiks pētījumu par Monton zīmola pircēju apģērbu un aksesuāru pirkšanas paradumiem.
Izstrādāto darbu varēs izmantot SIA „Baltika Latvija” darbības uzlabošanā attiecībā uz Monton zīmola precēm.
Bakalaura darba apjoms ir 64 lappuses bez pielikumiem, 2 tabulas, 25 attēli un 7 pielikumi. The theme of the Bachelor Paper is „Customer’s Behavior Choosing “Monton” Labeled Goods”.
The aim of the Bachelor Paper is to find out Monton brand customers’ actions choosing Monton brand goods, as well as to draw conclusions and give proposals.
Author has studied out the academic literature on brand that includes brand history, essence, identity elements, management, and use in the Bachelor Paper. The author describes customer perception, emotions, and factors affecting customer’s actions. At the practical part Monton brand will be investigated and the author will do research about Monton brand customers’ habits of buying clothes.
After completion the Bachelor Paper could use to improve SIA “Baltika Latvija” business decisions regarding Monton brand.
The Paper consists of 64 pages. It is supplemented with 2 tables, 25 pictures and 7 appendixes.