• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mazumtirdzniecības veikala atmosfēras ietekme uz patērētāju uzvedību

Thumbnail
Открыть
303-37393-Sietina_Zane_zs06013.pdf (2.942Mb)
Автор
Sietiņa, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2010
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt mazumtirdzniecības veikala atmosfēras ietekmi uz patērētāju uzvedību, lai spētu noteikt, kuriem no tās elementiem ir jāpievērš vislielākā uzmanība, veidojot veikala atmosfēru. Pirmajā nodaļā veikta salīdzinoša analīze par mazumtirdzniecību un tās attīstības tendencēm Latvijā 2007. – 2010. gadā, kā arī teorētiski apskatīti mazumtirdzniecības veikalu veidi un to klasifikācija. Otrajā nodaļā aprakstīti mazumtirdzniecības veikala atmosfēru veidojošie pamatelementi un to ietekme uz patērētāju uzvedību. Trešajā nodaļā aprakstīta apģērbu veikalu atmosfēras ietekme uz patērētāju uzvedību, izmantojot divas pētīšanas metodes – pircēju aptauju ar anketas palīdzību un cilvēku personīgos novērojumus apģērbu veikalos. Bakalaura darba apjoms ir 74 lpp., tajā ir 25 tabulas un 21 attēls.
 
The purpose of this bachelor paper is to explore the influence of retail store atmosphere on consumer behavior in order to be able to determine, which of its elements must be a paramount consideration when creating the store atmosphere. The first chapter focuses on a comparative analysis of retail trade and its development trends in Latvia 2007 – 2010, as well as, theoretically discussing the retail store types and their classification. The second chapter describes the basic elements of the retail store atmosphere and their influence on consumer behavior. The third chapter describes the influence of clothing shops atmosphere on consumer behavior, using two research methods - customer survey by questionnaire and people's personal observation in clothing stores. The volume of bachelor work is 74 p.; it has 25 tables and 21 pictures.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14562
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV