Pārdošanas veicināšanas paņēmienu ietekme uz patērētājiem
Автор
Leščova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mērķtiecīgi palielinājusies kopš pagājušā gadsimta otrās puses un šobrīd tā ir kļuvusi par galveno mārketinga komunikāciju kompleksa sastāvdaļu. Izmantotās metodes kļūst arvien sarežģītākas un arvien vairāk uzņēmumu izprot labi izplānotu pārdošanas veicināšanas kampaņu nozīmību.
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teoriju par pārdošanas veicināšanas paņēmieniem ,izpētīt patērētāju attieksmi pret tiem ,noskaidrot populārākos un ne tik populāros ,atklāt nepilnības kā arī sniegt priekšlikumus uzņēmējiem veiksmīgai šo paņēmienu īstenošanai nākotnē.
Bakalaura darba apjoms ir 77 lappuses, tajā ietveri 14 attēli ,8 tabulas un 2 pielikumi. The use of promotional activities targeting increased since the late second half and has now become a key marketing and communications complex. The techniques used are becoming more sophisticated and more and more companies are aware of well-planned promotional campaign for significance.Bachelor's work is based on a theory of promotional activities, to explore consumer attitudes towards them, find out the most popular and less popular, identify gaps and make proposals for successful entrepreneurs to implement these techniques in the future. Working initially theoretical part explains the promotional nature of the principles of the use of marketing opportunities on the basis of scientific literature.
Bachelor's work load is 77 pages, includes 14 figures , 8 tables and 2 Appendix.