• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Akciju sabiedrības airBaltic gaisa transporta pakalpojumu kvalitāte

Thumbnail
View/Open
303-37839-Perestoronina_Tatjana_tp07006.pdf (1.836Mb)
Author
Perestoroņina, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba pamatā ir airBaltic gaisa transporta pakalpojumu kvalitātes izpēte. Darba mērķis ir izvirzīt priekšlikumus airBaltic pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai. Bakalaura darba pirmajā nodaļā tiek apskatīti teorētiskie aspekti par tūrisma pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātības līmeľa nozīme. Otrajā nodaļā tiek izklāstīta AS airBaltic gaisa transporta pakalpojumu kvalitātes būtība un klientu apmierinātības līmeľa nozīme. Trešajā nodaļā tiek analizēti pētījuma dati, kuru rezultāts paradīja, ka kvalitātes līmeľa paaugstināšanai airBaltic vadībai vajadzētu pilnveidot desmit gaisa transporta pakalpojumu elementus. Šajā darbā izmantotās pētījuma metodes: teorētiskā analīze, novērošana, anketēšana, daţādas statistiskas metodes un dokumentu analīze. Darba apjoms ir 95 lapaspuses, tas ietver 8 tabulas, 24 attēlus un 4 pielikumus. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 69 vienības. Atslēgvārdi: gaisa transporta pakalpojums, kvalitāte, klientu apmierinātības līmenis, airBaltic.
 
This graduate work is based on airBaltic air transport service quality research. The main purpose of this work is to put forward proposals airBaltic service Quality Bachelor is the first chapter reviews the theoretical aspects of tourism service quality and customer satisfaction role. The second chapter is set out in airBaltic air transport service quality and nature of customer satisfaction level of significance. The third chapter analyzes the data from the study, which showed that increasing the level of quality airBaltic management should improve the ten elements of air transport services. This work utilized the research methods: a theoretical analysis, observation, questionnaires, statistical methods and document analysis. The amount of work has 95 pages, it includes 8 table 24 pictures and 4 attachments. The literature and a source list containing 69 items.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14577
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV