• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Akciju sabiedrības airBaltic gaisa transporta pakalpojumu kvalitāte

Thumbnail
Öffnen
303-37839-Perestoronina_Tatjana_tp07006.pdf (1.836Mb)
Autor
Perestoroņina, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Datum
2011
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba pamatā ir airBaltic gaisa transporta pakalpojumu kvalitātes izpēte. Darba mērķis ir izvirzīt priekšlikumus airBaltic pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai. Bakalaura darba pirmajā nodaļā tiek apskatīti teorētiskie aspekti par tūrisma pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātības līmeľa nozīme. Otrajā nodaļā tiek izklāstīta AS airBaltic gaisa transporta pakalpojumu kvalitātes būtība un klientu apmierinātības līmeľa nozīme. Trešajā nodaļā tiek analizēti pētījuma dati, kuru rezultāts paradīja, ka kvalitātes līmeľa paaugstināšanai airBaltic vadībai vajadzētu pilnveidot desmit gaisa transporta pakalpojumu elementus. Šajā darbā izmantotās pētījuma metodes: teorētiskā analīze, novērošana, anketēšana, daţādas statistiskas metodes un dokumentu analīze. Darba apjoms ir 95 lapaspuses, tas ietver 8 tabulas, 24 attēlus un 4 pielikumus. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 69 vienības. Atslēgvārdi: gaisa transporta pakalpojums, kvalitāte, klientu apmierinātības līmenis, airBaltic.
 
This graduate work is based on airBaltic air transport service quality research. The main purpose of this work is to put forward proposals airBaltic service Quality Bachelor is the first chapter reviews the theoretical aspects of tourism service quality and customer satisfaction role. The second chapter is set out in airBaltic air transport service quality and nature of customer satisfaction level of significance. The third chapter analyzes the data from the study, which showed that increasing the level of quality airBaltic management should improve the ten elements of air transport services. This work utilized the research methods: a theoretical analysis, observation, questionnaires, statistical methods and document analysis. The amount of work has 95 pages, it includes 8 table 24 pictures and 4 attachments. The literature and a source list containing 69 items.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14577
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV