• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

IK "HOLS" attīstības stratēģija

Thumbnail
Открыть
303-37901-Zvirgzds_Janis_jz07036.pdf (633.7Kb)
Автор
Zvirgzds, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovska, Brigita
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tā kā gan valsts, gan starptautiskā līmenī nepārtraukti notiek straujas un bieži vien pretrunīgas izmaiņas, tad, lai tām pielāgotos vai tās izmantotu, uzņēmumam jāanalizē šo pārmaiņu ietekme uz tā saimniecisko darbību un nepārtraukti jāattīstās. Darba mērķis: izstrādāt individuālā komersanta „Hols” attīstības stratēģiju, pamatojoties uz uzņēmējdarbības iekšējās un ārējās vides analīzi. Bakalaura darba rezultātā noskaidrots, ka pēdējos gados uzņēmējdarbības ārējā vide, ir īpaši ekonomiskā vide, ir negatīvi ietekmējusi IK „Hols” tirgus pozīcijas, uzņēmuma finansiālo situāciju un konkurētspēju kravu autopārvadājumu nozarē. Darbs satur 61 lapas, 1 tabula, 21 attēlu un 28 bibliogrāfiskos nosaukumus. Atslēgvārdi: stratēģija, iekšējā vide, ārējā vide, auto pārvadājumu nozare.
 
Since there are always sharp and often contradictory changes in both the national and international levels, in order to adapt them or use them, a company must analyze the effects of these changes on its activities and evolve. The aim of the work is to make a development strategy of sole proprietorship “Hols”, based on the internal and external environmental analysis. Bachelor's work reveals that the business's external environment, especially economical environment, is adversely affected sole proprietorship “Hols” market position, the company's financial situation and the competitiveness of the freight transport sector in recent years. The work contains 61 pages, 1 table, 21 figures and 28 bibliographic descriptions. Keywords: strategy, the internal environment, external environment, auto transport industry.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14579
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV