Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorOhtina, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:50Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38308en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14590
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „ Kultūras tūrisma produkts Rēzeknes pilsētā un rajonā”, kura mērķis ir noskaidrot kultūras tūrisma esošo situāciju šajā reģionā, kā arī izveidot jaunu kultūras tūrisma maršrutu, kurš piesaistīs jaunus tūristus dotajai pilsētai. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tika apskatīts kultūras tūrisma teorētiskais aspekts. Otrajā nodaļā tika apskatīta kultūras tūrisma situācija, kā arī kultūrvēsturiskais mantojums Latvijā, Latgalē, kā arī Rēzeknē. Trešajā nodaļā tika aprakstīts veiktais pētījums, kā arī autores izveidotais kultūras tūrisma maršruts. Pētījuma rezultātā tika izdarīti vairāki secinājumi, kā arī priekšlikumi tūrisma situācijas uzlabošanai Rēzeknes pilsētā un rajonā. Bakalaura darba apjoms ir 70 lpp., ieskaitot 3 pielikumus, tajā ir 6 tabulas un 6 attēli. Atslēgas vārdi: kultūras tūrisms, Rēzekne, tūrisma produkts, maršruta veidošana.en_US
dc.description.abstractBachelor's theme is " The Product of Cultural tourism in Rezekne and Rezekne`s district" whose main aim is to study out the turism situation in this region and to make new cultural tourism route, which will attract new tourists to this city. Bachelor consists of three parts. 1st section deals with theoretical aspects of cultural tourism. Chapter 2 contains analysis of Latvia’s, Latgale`s and Rezekne`s cultural tourism situation and cultural heritage. Bachelor’s 3rd section is carried out interviews of the experts and survey analysis what is the base for the new made cultural route. In the end of enquiry some conclusions and suggestions for improving the tourism situation in Rezekne and Rezekne`s district figured out. The amount of work is 70 pages that includes 6 tables, 6 images and 3 appendix. Keywords: cultural tourism, Rezekne, tourism product, route making.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKultūras tūrisma produkts Rēzeknē un Rēzeknes rajonāen_US
dc.title.alternativeThe Product of Cultural tourism in Rezekne and Rezekne`s districten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record