Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorBeļaunieks, Andisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:51Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38339en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14596
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek analizēta mārketinga stratēģijas būtība un tās nozīme uzņēmuma attīstībā, aprakstītas mārketinga mikss elementu stratēģijas, kā arī izpētītas uzņēmuma mārketinga stratēģijas stiprās un vājās puses, iespējas un draudi, izvirzīti secinājumi un izteikti priekšlikumi. Pirmajā nodaļā ir aprakstīta mārketinga stratēģijas būtība, veidi un to izstrādes kārtība. Otrajā nodaļā ir apskatīta starptautiskā uzņēmuma „Statoil” vēsture, pamatdarbība, situācija degvielas tirgū Latvijā un pasaulē, kā arī veikta starptautiskā uzņēmuma „Statoil” mārketinga stratēģijas analīze mārketinga kompleksa elementu (4P) kontekstā Latvijas tirgū. Trešajā nodaļā ir veikta aptaujas par mārketinga stratēģijas nozīmi patērētāju attieksmes veidošanā analīze. Bakalaura darba apjoms ir 72 lapas. Tas sastāv no 3 nodaļām, kurās ietvertas 5 tabulas, 21 attēli un izmantoti 45 bibliogrāfiskie avoti. Atslēgvārdi: mārketinga stratēģija, Statoil, mārketinga mikss, aptauja.en_US
dc.description.abstractThe nature of the marketing strategy in company's development is analyzed, strategies of marketing mix elements are described, marketing strategy strengths, weaknesses, opportunities and threats are studied, conclusions and proposals are set out in the bachelor thesis. The essence of marketing strategies, their types and the development regulations are described in the first chapter. The second chapter deals with "Statoil” Ltd. history, basic activity, the situation in Latvian and the world fuel market, as well as the marketing strategy analysis of the international enterprise "Statoil" in the context of the marketing complex elements (4P) in Latvian market is carried out. The analysis of the inquiry about the importance of marketing strategy in developing consumer attitude is carried out in the third chapter. There are 72 pages in the bachelor thesis. It consists 3 chapters that include 5 tables and 21 figures. 45 bibliographic sources were used. Key words: marketing strategy, Statoil, marketing mix, survey.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautiskā uzņēmuma ,, Statoil" mārketinga stratēģijas analīze Latvijas tirgūen_US
dc.title.alternativeMarketing strategy analysis of international corporation" Statoil" in market of Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record