Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorJurecka, Ligitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:51Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38367en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14601
dc.description.abstractKatram jaunam uzņēmumam ir nepieciešama mārketinga stratēģija, lai tas veiksmīgi spētu uzsākt savu darbību un iekļūt tirgū. Bakalaura darba mērķis: balstoties uz mārketinga stratēģijas teorijas izpēti, vides analīzi un potenciālā tirgus izpēti, izstrādāt stratēģiju jaunas viesu mājas izveidei un attīstībai. Bakalaura darba uzdevumi: 1.Izpētīt mārketinga stratēģijas teorētiskos aspektus; 2.Veikt veidojamās viesu mājas ārējās makrovides (PEEST) un SVID analīzi; 3.Apzināt viesu mājas potenciālos tūristu tipus un to vajadzības; 4.Izanalizēt tuvākos konkurentus, kas piedāvā līdzīgu produktu; 5.Izveidot viesu mājas mārketinga pasākumu kompleksu un attīstības stratēģiju. Darbs tika izstrādāts balstoties uz iekšējās un ārējās vides analīzi to saistot ar potenciālo klientu aptaujām. Darba rezultātā tika izstrādāta mārketinga stratēģija jaunas viesu mājas attīstībai. Darbs sastāv no 71 lapas, 4 nodaļām, 6 pielikumiem, 18 attēliem un 15 tabulām.en_US
dc.description.abstractEvery company needs a marketing strategy to be able successfully start up and enter in market. The aim of the Bachelor: Based on the theory of marketing strategy research, environmental analysis and the potential market research, develop a strategy for a new guest house design and development. Bachelor's terms of reference: 1. Explore the theoretical aspects of marketing strategies; 2. Take the future pensions of external macro (PEST) and SWOT analysis; 3. Identify potential tourist type of guest house and their needs; 4. Analyze the nearest competitor who offer a similar product in Liepaja; 5. Create a guest house marketing strategy and development strategy. Work is based on internal and external environment analysis linking it with a potential customer surveys. Result of bachalor work is marketing strategy for the development of a new guest house in Liepaja. The work consists of 71 pages, 4 chapters, 6 appendices, 18 figures and 15 tables.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleJaunas viesu mājas mārketinga stratēģijas attīstībaen_US
dc.title.alternativeMarketing strategy development of new guest houseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record