Reklāmas ietekme uz patērētāju izvēles veikšanā
Author
Asejevs, Aleksandrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma izvēlēta „Reklāmas ietekme uz patērētāju izvēles veikšanā”.
Pastiprinoties konkurencei valstu iekšzemes tirgū, uzņēmumi savas preces un pakalpojumus virza globālajā tirgū. Starptautiskajā mārketingā reklāma tiek izmantota kā viens no mārketinga komunikācijas līdzekļiem, ar kura palīdzību uzņēmumi patērētajiem virzītu savas preces un pakalpojumus.
Darba mērķis: balstoties uz veiktās aptaujas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus reklāmas pilnveidošanai Latvijā.
Lai sasniegtu darba mērķi, izvirzīti šādi uzdevumi:
1)izpētīt reklāmas teorētiskos aspektus vietējā un starptautiskā mārketinga kontekstā;
2)sniegt Latvijas un Baltijas reklāmas nozares raksturojumu;
3)veikt reklāmas ietekmes uz patērētāja izvēli analīzi un izvērtēšanu.
Pētījuma rezultātā iegūti dati par reklāmas ietekmi uz patērētāju izvēles veikšanā.
Darbs izklāstīts uz 58 lapas pusēm, tas satur 8 tabulas, 17 attēlus, 2 pielikumus. Tā izstrādē izmantots 42 avoti.
Atslēgvārdi: starptautiskā reklāma, ietekme, patērētājs, izvēle, zīmols. The bachelor paper theme is “Advertising Effects on Consumers Choice”.
Stronger competition in their domestic market, the companies their products and services is driven by the global market. International marketing advertising is used as a marketing communications means by which to advance their own business to consumer goods and services.
The aim of bachelor paper is based on the survey results, to develop proposals for the development of Latvian advertising.
To achieve the goal, the following tasks:
1) to study the theoretical aspects of advertising in local and international marketing context;
2) provide the Latvian and Baltic advertising industry characteristics;
3) take the advertising impact on consumer choice analysis and evaluation.
Result of bachelor paper obtained data on the impact of advertising on consumer choice.
Paper consists the 58 pages, it contains 8 tables, 17 images, 2 annexes. Its design uses 42 sources.
Keywords: international advertising, the effect of consumer choice, brand.