Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorGrāvīte, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:52Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:52Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38529en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14611
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt A/S „Tukuma piens” jogurtu iepakojumu kā patērētāju izvēli ietekmējošu faktoru, atklāt ar jogurta iepakojuma izveidi saistītas nepilnības, un izstrādāt priekšlikumus, tā uzlabošanai. Bakalaura darbs satur 85 lpp. (bez pielikumiem), 6 tabulas un 60 attēlus. Darbs sastāv no 4 nodaļām un apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīti patērētāju izvēli ietekmējošie faktori. Otrā nodaļa veltīta iepakojuma teorētiskajiem aspektiem. Trešajā nodaļā autore apraksta A/S „Tukuma piens” ražoto jogurtu iepakojumus no funkcionalitātes un ārējā dizaina aspekta. Ceturtajā nodaļā analizēti pētījuma rezultāti. Pētījums veikts ar anketēšanas metodi. Rezultāti norāda patērētāju viedokli par A/S „Tukuma piens” ražoto jogurtu iepakojumu un pārtikas iepakojumu kopumā. Atslēgvārdi: patērētāju izvēli ietekmējošie faktori, iepakojums, krāsu nozīme, jogurts.en_US
dc.description.abstractThe bachelor’s paper aim is to study the influence of A/S „Tukuma piens” yogurt packaging on consumer purchase decision. The bachelor’s paper contains 85 pages, 6 charts and 60 pictures. The four main factors, that influences consumer purchase decision is described in the first chapter of the paper. The second chapter is dedicated to characteristics of packaging. In the third chapter the author explores functional characteristics and design of A/S „Tukuma piens” yogurt packaging. In the forth chapter results of the research are analyzed. The research is carried out with questionnaire method. The results indicate the role of A/S „Tukuma piens” yogurt packaging in the communication process with consumer. Key words: Factors that influence consumer choice, packaging, colour meaning, yogurt.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleA/S „Tukuma piens” jogurtu iepakojums kā patērētāju izvēli ietekmējošs faktors.en_US
dc.title.alternativeThe influence of AS „Tukuma piens” yogurt packaging on consumer purchase decision.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record