• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālās ietekmes mehānismu izmantošana tūrisma industrijā

Thumbnail
Открыть
303-38554-Ezerina_Liene_le09025.pdf (2.207Mb)
Автор
Ezeriņa, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tūrisma nozare savas specifikas dēļ ir neatdalāma no saskarsmes ar klientiem, kas aktualizē jautājumu par to, kā panākt klientu labvēlību, kā izveidot pozitīvu attieksmi pret apkalpojošo personālu un tūrisma uzņēmumu vai organizāciju kopumā. Viens no veidiem, kā to daļēji var nodrošināt, ir ar dažādu sociālās ietekmes mehānismu palīdzību, jo tie spēj mainīt indivīda jūtas, uzskatus un rīcību. Šis darbs ir veidots, lai uzskatāmi parādītu sešu visplašāk zināmo sociālās ietekmes mehānismu (savstarpīguma princips, vajadzība pēc konsekvences, sociālais pierādījums, sociālā autoritāte, retuma princips, starppersonu pievilcība), kā arī emociju un sociālās ietekmes savstarpējās saiknes būtību un veidus, kā šo mehānismu darbība varētu vai jau tiek izmantota dažādos tūrisma industrijas uzņēmumos. Svarīga darba sastāvdaļa ir pētījums, kurā tiek analizēti Latvijas iedzīvotāju un mārketinga ekspertu aptaujā iegūtie dati.
 
Due to the specific characteristics, tourism industry is inseparable from interaction with clients which raises a question of how to ensure a positive attitude from a client towards the staff and a tourism enterprise or an organization in general. One way how to partially ensure the fulfillment of the afore-mentioned aspect is with help of social influence mechanisms because they can change feelings, opinions and behavior of an individual. The Paper has been drafted in order to provide a clear demonstration of the nature and forms of the six best known social influence mechanisms (reciprocation, need for consistency, social proof, social authority, principle of scarcity and interpersonal liking) and meaning and types of connection between emotions and social influence which could be used or already are being used in tourism industry. An important part of the Paper is the research and analysis of data from questionnaires conducted among both inhabitants of Latvia and marketing experts.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14613
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV