Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Ilonaen_US
dc.contributor.authorOzola, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:52Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:52Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38558en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14614
dc.description.abstractJebkura uzņēmuma sekmīgas darbības nodrošināšanā liela nozīme ir motivētam darbaspēkam. SIA „Statoil Latvija”, kuras mērķis ir mazumtirdzniecības attīstīšana un tirgus pozīciju nostiprināšana, ir vērojama darbinieku mainība. Tieši no degvielas uzpildes staciju darbinieku kompetences un apkalpošanas ir atkarīgs, vai tiks veicināta klientu lojalitāte. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt organizācijas darbinieku motivācijas sistēmu un izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta motivācijas būtība un motivācijas teorijas, izvērtēti darbinieku apmierinātības un lojalitātes faktori. Praktiskajā daļā autore izpētīja pastāvošā motivācijas sistēmu uzņēmumā, veica anketēšanu un analīzi, kā arī apkopoja secinājumus un izstrādāja priekšlikumus. Galvenie rezultāti - piedāvātā atalgojumu sistēma veicina darba efektivitāti, bet nenostiprina lojalitāti pret organizāciju. Darbs apjoms ir 62 lpp., tajā iekļauti 13 attēli un viena tabula, 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: darbinieku motivācija, Statoil Latvija, lojalitāte.en_US
dc.description.abstractIn order to ensure the successful work of any enterprise, very important is the motivated work force. „Statoil Latvia”, Ltd, who follows the target to develop the retail sales and to secure the market positions, is observing the fluctuation of the employees. Directly on the competency of the workers of the gas stations and their services, there depends the loyalty of the clients. The target of the bachelors work is to investigate the motivation system of the employees of the organization and to develop the proposals for its improvement. In the theoretical part of the work there is examined the essence of the motivation and the theory of the motivation as well as evaluated the satisfaction and loyalty factors of the employee. In the practical part, the author has examined the existing motivation system in the enterprise-she has performed mediating and analyses, as well as has summarized the conclusions and worked out the suggestions. The main results are – the offered system of the remuneration favors the efficiency of the work, but it is not strengthening the loyalty towards the organization. The volume of the work 62 pages, there are included 13 pictures and one table, 2 appendixes. Key words: motivation of the employees, Statoil Latvia, loyalty.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleDarbinieku motivācijas sistēmas analīze uzņēmumā SIA "Statoil Latvija"en_US
dc.title.alternativeMotivation system analysis of Ltd. Statoil Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record