Mārketinga vadīšana sociālā uzņēmumā.
Author
Keiša, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga vadīšana sociālā uzņēmumā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām, analizēt mārketinga vadīšanas procesus sociālās uzņēmējdarbības kontekstā, izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai.
Darba pirmajā un otrajā daļā, izmantojot dažādos literatūras avotos pieejamo teoriju, tiek analizēta tiesiskā un faktiskā sociālās uzņēmējdarbības situācija Latvijā. Autore pēta mārketinga komunikācijas šīs uzņēmējdarbības kontekstā, tās veidus un mērķus. Trešā nodaļa ietver labdarības veikala „Otrā elpa” darbības analīzi – mērķus un misiju, SVID analīzi, mārketinga komunikāciju veidu analīzi. Pētījuma daļā autore izstrādāja anketu ar mērķi noskaidrot sabiedrības informētību par labdarības veikala „Otrā elpa” darbību. Aptaujas iegūtos rezultātus autore apkopoja un veica to analīzi.
Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus ir 79 lapaspuses. Darbā ir iekļauti 29 attēli, 4 pielikumi, 3 tabulas. Izmantotās literatūras avotu saraksts satur 41 avotus.
Atslēgvārdi: sociālā uzņēmējdarbība, sociālais mārketings, mārketinga komunikācijas. The subject of the bachelor paper is „Marketing Management in the Social Company”. Bachelor’s aim is analyze marketing management processes in the context of social entrepreneurship, develop proposals for their improvement, by applying a method of theoretical sources.
In the first and second chapter the author, using different sources of literature available theory, analyzes the legal and factual situation of Social Business in Latvia. The author explores the marketing communications in the context of this business, goals and ways. Chapter Three includes an overview of charity shop „Otrā elpa”, goals and mission, SWOT analysis, marketing communications methods. For the research part of the bachelor work, the author elaborated a questionnaire - in order to clarify a public opinion on the bussines activities of charity shop „Otrā elpa”. The obtained date were compiled and analyzed.
The total volumes of the bachelor paper, excluding the appendixes, are 79 pages. The paper also includes 29 figures, 3 tables, 4 appendixes. Bibliography contains 41 sources of literature.
Key words: social business, social marketing, marketing commnications.