Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorJevdokimovs, Dmitrijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:53Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38618en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14622
dc.description.abstractBakalaura darbs ir „Kompānijas ASA Hydraulik produktu, pakalpojumu virzīšana un attīstīšana Baltijā”. Problēmas ir iziešana jaunajā tirgū un klientu piesaistīšana produktam. Galvenais pētījuma mērķis ir analizējot ASA Hydraulik zīmola preču virzīšanas un konkurētspējas iespējas Baltijas tirgū, izstrādāt priekšlikumus kompānijas attīstīšanai. Lai sasniegtu mērķi tika izpildīti tādi uzdevumi kā teorijas izpētīšana par vadīšanu un mārketingu, ASA Hydraulik produkcijas iepazīšana, konkurentu izvērtēšana, Baltijas tirgus analīze un citi. Rezultātā palika skaidrs, ka produkcija ir konkurētspējīga, pastāv iespēja ienākt jaunajā tirgū caur oficiālajiem dīleriem. Autors piedāvā konkrētas aktivitātes produkcijas virzīšanai un izplatīšanai jaunās teritorijās. Darbs sastāv no 89 lpp, 19 attēliem un 12 tabulām. Atslēgvārdi: vadības pamati, izplatīšanas veidi, produktu un pakalpojumu virzīšana.en_US
dc.description.abstractBachelor’s thesis is „Development and promotion of the ASA Hydraulik company products and services at the Baltic States”. The problems are access to a new market and customer attraction to the products. The main objective of the study is to work out recommendations for the further development of the company by analyzing the ASA Hydraulik brand product promotion opportunity and trade competitiveness possibility on the Baltic markets. To achieve the objective there were fulfilled such tasks as exploring the theory of management and marketing, ASA Hydraulik product learning, assessment of competitors, Baltic markets analysis, and others. As a result, it is clear now that the goods are competitive; it is possible to enter new markets through the official distributor. The author offers specific activities for the production promotion and distribution on the new territories. The work consists of 89 pages, 19 Pictures and 12 tables. Keywords: principles of administration, distribution, products and service promotion.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKompānijas "ASA Hydraulik" produktu, pakalpojumu virzīšana un attīstīšana Baltijāen_US
dc.title.alternativeDevelopment and promotion of the ASA Hydraulik company products and services at the Baltic Statesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record