Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorPelše, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:57Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39346en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14662
dc.description.abstractArvien biežāk uzņēmēji importē preces un pārdot tās tālāk savā valstī, tomēr produkta izplatīšana ne vienmēr izdodas tirgus atšķirību un neprasmīgas produkta virzīšanas dēļ. Bakalaura darba mērķis, pamatojoties uz teorētisko aspektu izpēti par jauna produkta izplatīšanu, novērtēt kafijas automāta „Dalla Corte” izplatīšanas procesu Latvijā un izstrādāt priekšlikumus par tā virzīšanu Latvijas tirgū. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā autore apskata produkta izplatīšanas teorētiskos aspektus, otrajā nodaļā pēta „Dalla Corte” izplatīšanas iespējas Latvijā, un trešajā analizē pētījumu par to pieprasījumu, labākajām virzīšanas metodēm. Darba autore ir izstrādājusi priekšlikumus, lai „Dalla Corte” izplatīšanas process būtu efektīvs. Darba apjoms 89.lpp., kur ietvertas 17 tabulas, 34 attēli, 6 pielikumi. Atslēgas vārdi: produkta izplatīšana, uzņēmuma vides analīze, pieprasījuma prognozēšana, preces virzīšana tirgū.en_US
dc.description.abstractIncreasingly entrepreneurs import the products and sell them in own country, however not always the process of distribution is successful because of differences in markets and ineffectiveness of product promotion. Bases on the research about theoretical aspects of the product`s distribution, bachelor`s goal is to estimate distribution process of espresso machine „Dalla Corte” in Latvia and to give proposals about promotion in market of Latvia. In the first chapter, the author see over the theoretical aspects of the product`s distribution, in the second, research the possibility of distribution of „Dalla Corte” in Latvia, and at least analyze the research about the demand, the best methods of promotion. The author offers specific activities for the successful distribution process of „Dalla Corte”. The amount of work is 89 pages, it includes 17 tables, 34 figures and 6 appendixes.Keywords:product distribution, analysis of company`s environment, forecasting demand, product promotionen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKafijas automātu "Dalla Corte" izplatīšana Latvijas tirgūen_US
dc.title.alternativeDistribution of Espresso Machines "Dalla Corte" in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record