• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA "HR Diamonds" mārketinga kompleksa analīze.

Thumbnail
View/Open
303-39480-Levins-Cafrirs_Gabriels_gl09024.pdf (1.618Mb)
Author
Levins-Cafrirs, Gabriels
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā „SIA „HR Diamonds” mārketinga kompleksa analīze” autors raksturoja mārketinga kompleksa elementu teorētiskus aspektus. Darba praktiskajā daļā raksturots uzņēmums „HR Diamonds” un noteikta tā mērķauditorija, kā arī pamatojoties uz teorijas atziņām, izanalizēti uzņēmuma mārketinga kompleksa elementi. Izstrādāta aptaujas anketa, veikta uzņēmuma „HR Diamonds” klientu aptauja, iegūtie rezultāti analizēti un apkopoti. Ņemot vērā aptaujas rezultātus tika izstrādāti priekšlikumi par uzņēmuma mārketinga elementu pilnveidošanu. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksa elementiem un klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt maza uzņēmuma SIA „HR Diamonds” mārketinga kompleksa elementus, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA „HR Diamonds” mārketinga kompleksa pilnveidošanai. Bakalaura darba apjoms ir 99 lappuses. Darbā ir iekļauti 23 attēli, 6 tabulas un 4 pielikumi. Izmantotas literatūras sarakstā ir 35 avoti. Atslēgvārdi: mārketinga komplekss
 
Author in this bachelor work „Ltd. „HR Diamonds” marketing complex analysis” examined theoretical aspects of the elements of the marketing complex. The practical part of work describes and estimates target audience of the „HR Diamonds” company, as well as the analysis of elements of marketing based on theoretical aspects. A questionnaire was designed, then the „HR Diamonds” company's clients were asked to fill it in, and the resulting data was analyzed and evaluated. Taking into consideration the outcome of the study the interventions regarding the elements of company's marketing were implied. The aim of the bachelor's work , based on theoretical knowledge regarding marketing elements and outcomes of the customer survey, research the full set of marketing elements, as well as hat develop proposals for improvements of marketing elements of the „HR Diamonds”. Bachelors work included 99 pages. Including 23 images, 6 tables and 4 appendixes. Referenced literature included 35 sources. Key
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14668
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV