Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irinaen_US
dc.contributor.authorKraiņeva, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:57Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:57Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39528en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14670
dc.description.abstract,,Kompānijas “Adidas” iekšējās un ārējās vides analīze”. Autore – Jūlija Kraiņeva. Darba vadītāja – lektore Irina Rezepina. Darbs „Sociālo zinātņu bakalaurs vadībzinātnē” akadēmiskā grāda iegūšanai: 69 lapas, 8 attēli, 15 tabulas, 41 izmantotās literatūras un citi informācijas avoti. Pētījuma mērķis ir аnаlizēt kompānijas „Аdidas” ārējo un iеkšējo vidi, izstrādāt рriеkšlikumus tо рilnvеidоšаnаi un izvirzīt rekomendācijas, kuras palīdzēs uzlabot kompānijas darbības efektivitāti. Darba tēmа ir аktuālā gаn esošās, gаn nākоtnеs strаtēģijаs izstrādē. Kоmрānijаs ārējās un iеkšējās vidеs аnаlīzе sniеdz skаidru рriеkšstаtu раr tekošo situāciju pasaules tirgū, раr tо, kādus dаrbībаs аsреktus vаjаdzētu рārvеidоt un kādā vеidā, kā аrī tо, kо vаjаdzētu mаinīt un uzlаbоt. VIDE, METODES, SVID ANALĪZE, KONKURĒTSPĒJĪGĀS PRIEKŠROCĪBAS, UZŅĒMUMU STRATĒĢIJA, KONKURENTU ANALĪZE.en_US
dc.description.abstract„The Internal and External Environment Analysis of „Adidas” Company”. The authoress – Julia Kraineva. Supervisor – lecturer Irina Rezepina. The purpose of this thesis is the academic degree of Bachelor of Social Sciences in Management: 69 pages, 15 tables, 8 figures, 41 references and other information sources. The aim of the research is to analyse the internal and external environment of “Adidas” company, develop propositions for its improvement and make recommendations that would help improve the company's efficiency. The main theme of the paper has high meaning and is up to date in developing current and future strategies. The internal and external environment analysis of the company gives unequivocal apprehension about the global market situation, which aspects of the company’s operation should be modified and how, as well as what exactly should be changed and improved. ENVIRONMENT, METHODS, SWOT ANALYSIS, COMPETITIVE ADVANTAGE, COMPANY’S STRATEGY, COMPETITORS’ ANALYSIS.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKompanijas „ADIDAS” iekšējās un ārējās vides analīzeen_US
dc.title.alternativeInternal and External Environment Analysis of "Adidas" Companyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record