Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorFrancis, Jurisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:58Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other39770en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14677
dc.description.abstractBakalaura darbs „Reklāmas nozīme preču virzīšanā tirgū un tās aktualitātes mūsdienās”. Bakalaura darbā analizēta reklāma kā preču virzīšanas tirgū metode, tas aktualitātes, kā arī reklāmu ietekmējošie faktori ekonomiskās krīzes apstākļos. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par reklāmu kā preču virzīšanas tirgū metodi, izpētīt reklāmas attīstību, tās izplatīšanas līdzekļus un veidus, novērtēt reklāmas efektivitāti mūsdienās Latvijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus Latvijas tirgus subjektu reklāmas efektivitātes paaugstināšanai. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām, ievada, secinājumu un priekšlikumu daļas un pielikumu daļas. Tā pirmo nodaļu darba autors sāk ar skaidrojumu par preču virzīšanu tirgū kā tirgvedības kompleksa elementu, analizējot preču virzīšanas tirgū metodes un to nozīmi. Otrajā un trešajā daļās tiek analizēta reklāma kā preču virzīšanas tirgū metode un tās aktualitātes mūsdienās. Ceturtā daļa ir veltīta reklāmas nozīmei uzņēmējdarbībā, kā arī tiek pētītas reklāmas efektivitātes paaugstināšanas iespējas. Bakalaura darbu noslēdz secinājumi un priekšlikumi. Lai pilnvērtīgi izpētītu reklāmas būtību, tās lomu preču realizācijā, autors izmantoja šādas pētījuma metodes: literatūras referatīvā analīze, aptauja, datu salīdzinoša analīze un grafiskais atspoguļojums. Pētījuma periods noteikts no 2007.gada sākuma līdz 2009. gadam. Bakalaura darba apjoms 88 lappuses, tajā ir 17 attēli, 7 tabulas un 1 pielikums. Atslēgvārdi: reklāma, preču virzīšana tirgū, reklāmas efektivitāte.en_US
dc.description.abstractBachelor paper „The importance of advertising in promotion of goods into the market and its topicality nowadays.” Bachelor paper analyses advertising as a method of promotion of goods into the market, its topicality as well as the factors affecting advertising in the conditions of economic crisis. The objective of the paper is to research the development of advertising, the means and ways of its distribution, to evaluate the effectivity of advertising in Latvia nowadays, as well as to work out proposals for enhancing effectivity of advertising in Latvian market based on theoretical statements about advertising as a method of promotion of goods into the market. Bachelor paper consists of 4 chapters, introduction, conclusion and proposal part and supplements. The author begins its first chapter with the explanation about promotion of goods into the market as an element of marketing complex, analyzing the methods of promotion of goods into the market and their importance. The second and third parts analyze advertising as a method of promotion of goods into the market and its topicality nowadays. The fourth part is devoted to the importance of advertising in entrepreneurship as well as to the research of possibilities to raise the affectivity of advertising. The Bachelor paper is completed by conclusions and proposals. In order to perfectly investigate the essence of advertising, its role in sales of goods, the author used the following research methods: refractive analysis of literature, survey, comparative analysis of data and graphical depiction. The period of research is from the beginning of year 2007 till 2009 year. The Bachelor work in pages 88, in which are 7 charts, 17 pictures and 1 addition. Keywords: advertising, promotion of goods into the market, effectively of advertising.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāmas nozīme preču virzīšanā tirgū un tās aktualitātes mūsdienās.en_US
dc.title.alternativeThe importance of advertising in promotion of goods into the market and its topicality nowadays.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record