Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorDomračeva, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:58Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other39791en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14678
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Reklāma, SIA Tele2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi””, tā autore – Kristīne Domračeva. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt reklāmu un Tele2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi”, kā arī izstrādāt priekšlikumus Tele2 kompānijas reklāmas darbībai. Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi: •Iepazīties ar pieejamo literatūru par reklāmu; •Raksturot reklāmas mērķus, reklāmas veidošanu, zīmola nozīmīgumu reklāmā, kā arī iespējamos reklāmas līdzekļus; •Analizēt reklāmas psiholoģisko ietekmi; •Novērtēt Tele2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi”; •Noskaidrot apkārtējo cilvēku attieksmi pret kompānijas Tele2 reklāmām; •Sniegt priekšlikumus Tele2 kompānijai. Darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumu un priekšlikumu daļas. Darba apjoms ir 77 lapas, tajā ir 10 attēli, 3 tabulas un 2 pielikumi. Bakalaura darba pirmajā nodaļā apskatīts reklāmas jēdziens, reklāmas mērķi, izveides nosacījumi, reklāmas izveides process, kā arī reklāmas psiholoģijas ietekme uz sabiedrību. Otrajā nodaļā aplūkoti iespējamie reklāmas līdzekļi, to priekšrocības un trūkumi. Trešajā nodaļā aplūkotas kompānijas Tele2 reklāmas kampaņas – „Mazsalacas meteorīts”, „Varoņi” un to vērtējums, kā arī ieteikumi Tele2 turpmākai reklāmdarbībai. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izteikti autores priekšlikumi Tele2 kompānijas reklāmas darbībai. Darbā izmantota gan Latvijas autoru, gan ārzemju autoru literatūra par reklāmas jautājumiem, kā arī izmantoti internetā pieejamie materiāli par reklāmu un Tele2 kompāniju.en_US
dc.description.abstractThe annotation The theme of the bachelor’s work is “Advertisement, SIA Tele2 advertisement campaigns “Mazsalacas meteorite” and “Heroes”. The purpose of bachelor’s work is explored advertisement and Tele2 advertisement campaigns “Mazsalacas meteorite” and “Heroes”, and to put forward offers in company advertisement actions. The purposes of a problem put forward for achievement: •Become familiar with the available literature on advertising; •Describe promotional purposes, ad creation, brand relevance n advertisement, and possible means of advertising; •Analyze the psychological effects of advertising; •Rate Tele2 campaigns “Mazsalacas meteorite” and “Heroes”; •Clarify bystanders treatment Tele2 companies in advertising; •Put forward offers to Tele2. Work consists of the introduction, three sections, the conclusion and a part of offers. Amount of work is 77 pages, among which 10 images, 3 tables and 2 appendices. Bachelor’s working on the first chapter the term view ads, promotional purposes, creation of conditions to the ad creation process, and the publicity psychological impact on society. The second chapter examines potential means of advertising the advantages and disadvantages. Third section deals with companies Tele2 campaign “Mazsalaca meteorite”, “Heroes”, and assessment and suggestions in advertisement future. Working the final conclusions and proposals made by the author for Tele2 companies in promotional activities. Labor used in both the Latvian authors and foreign authors of literature on advertising issues, and use the available materials about Internet advertising and Tele2 company.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāma, SIA Tele 2 reklāmas kampaņas „Mazsalacas meteorīts” un „Varoņi”en_US
dc.title.alternativeAdvertisement, SIA Tele 2 advertisement campaigns „Mazsalacas meteorite” and “Heroes”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record