Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorNereta, Agritaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:58Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other39850en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14680
dc.description.abstractAgrita Nereta Reklāmas kā virzīšanas metodes pielietojums uzņēmumā Arvien pieaugošos konkurences apstākļos ikviena kompānija vai uzņēmums Latvijas tirgū ik dienas piedāvā līdzīgas preces un pakalpojumus, kurus patērētājs bieži vien pat neatšķir vienu no otra. Šo produktu reklāmas kampaņu veiksmes pamatā ir piešķirtais reklāmas budžeta lielums un uzņēmuma tēla atpazīstamība. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma SIA „Rimi Latvia” darbību mazumtirdzniecības sfērā un reklāmas kā virzīšanas metodes pielietojumu un to ietekmi uz uzņēmuma tālāku attīstību Latvijas tirgū. Mārketinga un reklāmas gala rezultāts ir atkarīgs ne tikai no reklāmas paziņojumu skaita, bet arī no reklāmas sižeta un dizaina , kas veido un atspoguļo uzņēmuma tēlu un zīmolu. 1. nodaļa veltīta reklāmas būtības un psiholoģiskās ietekmes uz patērētāju analīzes teorētiskajiem un praktiskajiem aspektiem. 2. nodaļā dots teorētiskais skaidrojums reklāmas veidošanas posmiem un dažādu reklāma izplatīšanas līdzekļu pielietojumam un to efektivitātes novērtējumam. 3.nodaļā analizēta uzņēmuma darbības attīstības stratēģiju izvēle, dots to teorētiskais pamatojums un izstrādātas rekomendācijas stratēģiju realizācijai. 4. nodaļa veltīta uzņēmuma mārketinga kampaņu raksturojumam un dots to novērtējums. 5. nodaļā analizēta reklāmas ietekme uz patērētāju. Rezultātā, izskatot visus iepriekš minētos jautājumus, darbā tiek izstrādāti secinājumi un priekšlikumi SIA “Rimi Latvia” mārketinga un reklāmas darbības uzlabošanai. Darba apjoms ir 76 lpp, 8 tabulas, 18 attēli un 13 pielikumi, literatūras saraksts ar 47 avotiem. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, reklāmas būtība un mērķi, pircēju vajadzības, reklāmas ziņojums, reklāmas efektivitāte, reklāmas ietekme uz pircēju.en_US
dc.description.abstractAgrita Nereta Use of advertising as a method of business development In increasingly fierce competition every company offers similar products and services in Latvian market which sometimes consumers do not distinguish between each other. The success of these products’ advertising campaigns is based on allocation of the size of advertising budget and the recognition of the company’s image. The aim of bachelor thesis is to investigate the activity of SIA "Rimi Latvia" in retail trade and the use of advertisement as a method of advancement and its influence on company's further development in Latvian market. So the result of marketing and advertisement is not only dependent on the amount of advertising campaigns but also the image of company and brand defines the exact mode of advertisement: plots and design. The first chapter is devoted to the fundamentals of advertisement and psychological influences on consumers’ analysis of theoretical and practical aspects. Theoretical description about creation stages of advertisement and use of different advertising distribution methods and their assessment of efficiency is given in chapter 2. The use of selection of company’s activities development strategies is analyzed in the third chapter. Chapter 4 is dedicated to analyze company’s marketing campaigns and its assessment is given. Finally, the influence of advertisements on consumers is analyzed in chapter 5. As a result, taking into consideration all the above mentioned questions, conclusions and recommendations are draw up for improvements of marketing and advertising activities of SIA “Rimi Latvia”. The bachelor thesis consists of 76 pages, 8 tables, 18 pictures and appendices, bibliography with 47 literature sources. Key words: marketing communication, advertisement fundamentals and its aims, consumer needs, advertising message, the effectiveness of advertisement, influence of the advertisement on a consumer.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāmas kā virzīšanas metodes pielietojums uzņēmumāen_US
dc.title.alternativeUse of advertising as a method of business developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record