Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorAndiņš, Mārisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:59Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other39914en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14682
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Mazumtirdzniecības lielveikalu ķēžu īstenoto lojalitātes programmu ietekme uz patērētāju uzvedību”. Darba mērķis ir izpētīt, lojalitātes programmu ietekmi uz patērētāju uzvedību, par piemēriem izvēloties 3 Latvijas lielāko mazumtirdzniecības lielveikalu tīklus - „Rimi”, „Maxima” un „IKI” atklāt nepilnības lojalitātes veicināšanas pasākumu īstenošanā, kā arī katram no šiem lielveikalu tīkliem izstrādāt priekšlikumus, kas nākotnē palīdzētu pilnveidot un attīstīt šīs lojalitātes programmas. Darbs sastāv no trim teorētiskajām un vienas praktiskās nodaļas. Pirmajā nodaļā tika apskatīts patērētāju uzvedības teorētiskais skaidrojums. Otrajā nodaļā autori aprakstīja pircēju lojalitātes teorētiskos skaidrojumus, lojalitātes stadijas, kā arī lojalitātes veidošanos. Trešajā daļā autori sniedza informāciju par lojalitātes programmām, apskatīja to dažādos teorētiskos aspektus, izvērtēja programmu stiprās un vājās puses, un apskatīja nākotnes tendences. Darba ceturtajā tika veikts pētījums par Latvijas lielāko mazumtirdzniecības lielveikalu tīklu īstenotajām lojalitātes programmām. Bakalaura darbā iekļautas 120 lapaspuses, 13 tabulas, 22 attēli, 1 pielikums, izmantoti 82 literatūras avoti. Šī bakalaura darba ietvaros veiktais pētījums var tik izmantots Latvijas lielāko mazumtirdzniecības lielveikalu tīklu („Rimi”, „Maxima” un „IKI”) īstenoto lojalitātes programmu uzlabošanai un pilnveidošanai, kā arī citos uzņēmumus lojalitātes programmu izstrādāšanai. Atslēgas vārdi: lojalitāte, lojalitātes programmas, patērētāju uzvedība, pirkšanas lēmumu pieņemšanas process, mārketings, mazumtirdzniecības lielveikalu ķēdes, mazumtirdzniecības lielveikalu tīkli, Rimi, Maxima, IKI.en_US
dc.description.abstractThe subject of the Bachelor thesis is "Impact of retail supermarket chain loyalty programs on consumer behavior”. Objective of the research is to find out how loyalty program affect consumer behavior and find the explanation for Latvian three largest retail supermarket chains („Rimi”, „Maxima” un „IKI”) about differences in the success of implementation of loyalty programs, as well as for each of these supermarket chains to develop a proposal package that in the future could support improving and developing loyalty programs. Work consists of three theoretical and one practical section. In the first chapter examined consumer behavior in a theoretical view. In the second chapter, the authors described the buyer loyalty theoretical explanation, loyalty stages, as well as the loyalty formation. In the third part the authors provided information about the loyalty programs, looked at the various theoretical aspects of the programs, examined the strengths and weaknesses, and looked at future trends. The fourth chapter will be a study of Latvian largest retail supermarket chain loyalty programs. Bachelor thesis consists from 120 pages, 13 tables, 22 images, 1 attachment and 82 references to various literature sources. These bachelor theses can be used for improvement of Latvian largest retail supermarket chain („Rimi”, „Maxima” un „IKI”) loyalty programs, as well as for other companies to develop the loyalty program. Keywords: loyalty, loyalty programs, consumer behavior, purchase decision-making process, marketing, retail supermarket chains, Rimi, Maxima, IKIen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMazumtirdzniecības lielveikalu ķēžu īstenoto lojalitātes programmu ietekme uz patērētāju uzvedībuen_US
dc.title.alternativeImpact of retail supermarket chain loyalty programs on consumer behaviouren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record