Reklāmas pasākumu analīze mazumtirdzniecības uzņēmumā „Veselības Pasaule”
Author
Kupre, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Ieva Kupre „Reklāmas pasākumu analīze mazumtirdzniecības uzņēmumā „Veselības Pasaule” .
Bakalaura darba mērķis ir veikt uzņēmuma „Veselības Pasaule” reklāmas pasākumu analīzi, kā piemēru minot reklāmas kampaņas „Mēneša prece!” atpazīstamību, un izstrādāt priekšlikumus, lai palielinātu uzņēmuma reklāmas kampaņu efektivitāti un uzlabotu produktu virzīšanu tirgū.
Teorētiskajā daļā apskatīti sekojoši jautājumi- metodes preču virzīšanai tirgū, reklāmas būtība un uzdevumi, populārākie reklāmas izplatīšanas veidi, kā arī reklāmas psiholoģijas aspekti, kas jāievēro reklāmas veidošanas procesā, lai nodrošinātu visaugstāko atdevi.
Analītiskajā daļā apkopoti vispārējie dati par uzņēmumu SIA „Veselības Pasaule”, kas ir viens no lielākajiem sporta un diētas uztura bagātinātāju izplatītājiem Latvijā, izpētīti galvenie konkurenti, to priekšrocības un trūkumi.
Praktiskajā daļā bakalaura darba autore pievēršas SIA „Veselības Pasaule” reklāmas kampaņai „Mēneša prece!”. Sabiedrībā valdošie stereotipi par uztura bagātinātāju kaitīgo ietekmi uz veselību nereti traucē iedziļināties šādos reklāmas kampaņu ziņojumos. Tāpēc ir svarīgi apzināties, vai uzņēmums ir pietiekami atpazīstams, kā arī to, vai konkrētā reklāmas kampaņa spēj piesaistīt mērķauditorijas uzmanību.
Bakalaura darbs sastāv no 76 lapām, darbā atspoguļo 24 attēlus, 5 tabulas un 6 pielikumus. Ieva Kupre “Advertisement activity analysis in retail company "Veselības Pasaule".
The aim of Bachelor's paper is to analyze the advertisement measures in the retail company "Veselības Pasaule”, to develop proposals for advertising campaign efficiency and product promotional activities.
In the theoretical part of the paper following issues will be addressed - methods in product promotion, the nature of advertising and its tasks, the most popular advertisement distribution channels, aspects in psychology of advertising that need to be met to ensure the highest returns.
Analytical part contains general information about Retail Company "Veselības pasaule", and the company’s main competitors. Their strengths and weaknesses investigated.
In the practical part of the paper author analyzes advertisement campaign "Mēneša prece!" . The negative stereotypes about dietary supplements often neglect the advertising campaign results. It is therefore important to know whether the company is recognized, and if the advertising campaign attracts the target target audience.
The paper consists of 76 pages, 24 images, 5 tables. The bachelor paper has 6 appendices.