Show simple item record

dc.contributor.advisorRiemere, Ingaen_US
dc.contributor.authorMasaļskis, Edijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:59Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other39947en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14685
dc.description.abstractBakalaura darba autors: Edijs Masaļskis. Bakalaura darba nosaukums: Tirgvedības loma SIA „X” attīstībā. Bakalaura darba mērķis: SIA „X” attīstības iespēju izpēte. Mērķa sasniegšanai autors izvirza šādus uzdevumus: 1.pētīt tirgvedības procesa analīzes teorētiskos aspektus; 2.raksturot SIA „X” darbību un izvirzītos mērķus; 3.veikt SIA „X” tirgvedības analīzi un izstrādāt priekšlikumus tālākai darbībai. Pētījuma gaitā autors izmanto šādas metodes: 1.Teorētiskās: literatūras analīzi, sintēzi; abstrahēšanu; salīdzināšanu; 2.Empīriskās: anketēšanu, datu apkopošanu; statistisko un grafisko analīzi, matemātiskās statistikas analīzi. Izmantoto literatūru veido zinātniskās monogrāfijas un mācību literatūra; publikācijas masu medijos; interneta resursi; normatīvie akti; iestāžu statistiskā informācija; ekspertu intervijas un viedokļi. Darbs strukturāli veidots no trīs nodaļām: pirmajā autors pēta tirgvedības procesa analīzes teorētiskos aspektus; otrās nodaļas ietvaros – apraksta SIA „X” darbību. Trešās nodaļas ietvaros veic uzņēmuma tirgvedības procesa un SIA „X” klientu pētījuma (anketēšanas) rezultātu analīzi, visus iegūtos rezultātus apkopojot un izvērtējot nodaļas ietvaros. Darbā gūtās atziņas pielietojamas studiju procesā, kā arī SIA „X” un citu līdzīgu uzņēmumu darbības uzlabošanā. Darbs sastāv no 67 lpp. Darbā iekļautas 18 tabulas, 21 attēli un 1 pielikums.en_US
dc.description.abstractAuthor of bachelor work: Edijs Masaļskis. Name of bachelor work: “Marketing role in development of SIA „X”. Purpose of bachelor work is – analysis of SIA „X” development possibilities. To achieve the objective author brings forward following tasks: 1.examine theoretical aspects of marketing process analysis; 2.characterize SIA „X” business activities and proposed objectives; 3.analyze the marketing role of SIA „X” and work out suggestions for the further duration. In bachelor work`s research applied methods are: theoretical - literature analysis; synthesis; abstracting; compare; empiric - questioning (questionnaire); generalization of data; analysis of the mathematical statistics. Bachelor work research is propped up on scientific and study literature; on document of state establishments analysis; on statistical data of state and tourism establishments analysis; and also – on analysis of the internet resources. Bachelor work is structured in 3 parts: in the first part author explores theoretical background of marketing process types, in second part – describes entrepreneurship of SIA „X”. In third part analyses results of SIA “X” customers questionnaire and marketing and summarize them. The suggestions produced in bachelor work are applicable in study process and for development of entrepreneurship of SIA „X” and of similar enterprises. Bachelor work volumes - 67 pages. In work are included 18 tables, 21 images and 1 appendix.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTirgvedības loma SIA „X” attīstībā.en_US
dc.title.alternativeMarketing role in development of company „X” .en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record