Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irinaen_US
dc.contributor.authorKurjane, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:59Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other40106en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14689
dc.description.abstractIkvienu uzņēmuma darbību ietekmē vide, kurā tas darbojas. Mūsdienās uzņēmējdarbības vide mainās daudz straujāk, nekā tas notika agrāk. Uzņēmējdarbības panākumi lielā mērā ir atkarīgi no tā, cik labi uzņēmējs izprot vidi un cik veiksmīgi spēj pielāgoties izmaiņām šajā vidē. Stratēģiskā plānošana jebkurā organizācijā, saistīta ar stratēģiju un stratēģisko menedžmentu, kuri pēdējos gados kļuvuši ļoti populāri menedžmenta teorijā un praksē. Stratēģiskā ekonomiskā plānošana un vadīšana ir ilgstošs process, kas ir nepieciešamas katrā uzņēmumā, svarīgi ir apzināties stratēģiskās plānošanas nepieciešamību, jo šis process ietver visus uzņēmuma izdzīvošanas noteikumus. Mērķis: analizēt un pētīt KRC "Jaunķemeri" darbības pamatprincipus, izskaidrot esošās pozīcijas tirgū un sniegt ieteikumus organizācijas stratēģijas plānu sasniegšanai. Uzdevumi: •veikt KRC "Jaunķemeri" mikro, makro vides un nozares analīzi; •veikt konkurences analīzi; •novērtēt tirgus ietilpību; •izstrādāt SVID analīzi; •analizēt KRC "Jaunķemeri" rīcības plānu stratēģijas īstenošanai. Bakalaura darbs sastāv no divām pamatdaļām: pirmajā daļā tiks izmantotas dažādas uzņēmuma vidi raksturojošās metodes, piemēram, nozares analīze, mikro, makro vides analīze, konkurences analīze u.c, otrajā daļā tiks definēti KRC "Jaunķemeri" mērķi un stratēģijas, un, lai to veiktu sekmīgāk, tiks analizēts patērētāju rīcības modelis un vēlmes, uzņēmuma unikālās iezīmes, mērķi un stratēģija. Darba noslēgumā tēžu veidā tiks apkopoti svarīgākie secinājumi. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, 15 apakšnodaļām, 75 lapaspusēm, 2 pielikumiem. Bakalaura darbā izmantoti 18 attēli, 7 tabulas, 38 informācijas avoti.en_US
dc.description.abstractSurroundings greatly influence the work of every establishment. Nowadays the surrounding conditions are changing faster than some time ago and a businessman has to analyze the changes and react to the market demands immediately to save his establishment and make it profitable. Strategical planning for every establishment is closely connected to its strategies and strategic management, therefore they have become very popular in management`s theory and practice during last years. Strategic economical planning and administration is a long – lasting, but necessary process for each establishment, consequently the management has to understand it and lead the establishment to successful work. The aim: to study and analyze the main principles of HRC ‘’Jaunkemeri’’ work organization, determination of HRC position in the market nowadays, help in finding new strategies for realization of future plans. The tasks: to analyze HRC ‘’Jaunkemeri’’ micro, macro circumstances and conditions; to analyze the competition in the market; to estimate the market possibilities; to develop SWOT-analysis; to analyze HRC ‘’Jaunkemeri’’ strategical planning realization. The Bachelor`s work consists of two main parts: 1st part contains different methods which are typical for an establishment like HRC ‘’Jaunkemeri’’, for example: micro and macro surrounding conditions analysis, local market analysis etc. In the 2nd part the main HRC ‘’Jaunkemeri’’ aims and strategies are presented, as well as customer`s model and desires are analyzed, in order to show HRC ‘’Jaunkemeri’’ unique features and strategy. The main conclusions are given in the way of theses in the end of the work. The Bachelor` work consists of 3 sections, 15 entries and 75 pages, 2 additions.18 pictures, 7 charts are included and 38 information sources were used while writing this work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKRC ,,Jaunķemeri" iekšējās un ārējās vides faktoru analīze un tālākās stratēģijas attīstībaen_US
dc.title.alternativeKRC ,,Jaunkemeri"internal and external enviroment factors analysis and further strategic developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record