Cilvēkresursu vadīšana Pļavniekkalna sākumskolā
View/ Open
Author
Arnava, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vilka, Inga
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Cilvēkresursu vadīšana Pļavniekkalna sākumskolā”
Cilvēks ir viens no svarīgākajiem resursiem jebkurā organizācijā, jo bez tā prasmēm, zināšanām un talantiem nav iespējama sekmīga organizācijas vai uzņēmuma darbība.
Bakalaura darba mērķis ir veikt Pļavniekkalna sākumskolas personāla vadības analīzi, atklāt trūkumus, problēmas un tā rezultātā izdarīt secinājumus un izstrādāt ieteikumus personāla vadības uzlabošanai. Šī mērķa sasniegšanai autore pēta atbilstošu teorētisko literatūru un veic Pļavniekkalna sākumskolas darbinieku aptauju.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikuma. Pirmajā daļā personāla vadība tiek aplūkota kopumā no teorētiskā viedokļa. Otrajā daļā tiek apskatīts teorētiskais pamatojums personāla izvēlei, iesaistīšanai un attīstībai. Trešajā daļā tuvāk tiek apskatītas motivēšanas teorijas un veidi. Ceturtajā daļā izklāstīts Pļavniekkalna sāku SUMMARY
Diploma theme is „Human resources management in Secondary School of Pļavniekkalns”
Man is one of the most important resource in any institution, because without it skills, knowlege and talents
The goal of graduation work is to perform Secondary school of Pļavniekkalns human resources management analysis, disclose imperfections, problems and resulting it to do conclusions and develop recommendations for human resources management improvement. In order to achiev these goals tha author researched corresponding scientific theoretical literature and at the time of diploma writing performed a survey of Secondary school of Pļavniekkalns employeers and collected information.
Graduation work consists of the introduction, five chapters, conclusions and proposals, list of used literature and attachment. First chapter examines human resources management from a theoretical point of view. Second chapter examines the theoretical basis of selection, adaptation an development of personnel.