Pircēju rīcību ietekmējošie faktori Latvijas makšķerēšanas piederumu tirgū.
Author
Nasibova, Sevinch
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Sevinch Nasibova. Bakalaura darbs „Pircēju rīcību ietekmējošie faktori Latvijas makšķerēšanas piederumu tirgū”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskiem aspektiem, uzņēmuma SIA “B un S” analīzi un autores veikto aptauju, veikt pircēju rīcības ietekmējošo faktoru salīdzinošo analīzi Latvijas makšķerēšanas piederumu tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus veiksmīgai turpmākai darbībai SIA “B un S” uzņēmumam.
Pirmajā daļā pētīta pircēju rīcības izpratne, pirkšanas lēmuma pieņemšanas process un tā
posmi, pircēju rīcības modelis un pircēju rīcību ietekmējošie faktori. Otrajā daļā raksturota uzņēmuma darbības mikro un makrovide, bet trešajā daļā apkopoti SIA “B un S” klientu aptaujas rezultāti. Bakalaura darba beigās izstrādāti secinājumi un priekšlikumi „B un S” uzņēmuma mārketinga vadītājam.
Darba apjoms – 71 lapaspuses, tajā ir 33 attēli, 10 tabulas un 2 pielikumi.
Atslēgvārdi: pircējs, pircēju rīcība, pircēju rīcību ietekmējošie faktori, makšķerēšanas piederumu tirgus, konk Sevinch Nasibova. Bachelor thesis "Factors influencing consumer behaviour on the Latvian fishing equipment market."
Bachelor's thesis is based on the theoretical aspects of the company "B and S" and the author's analysis of the survey to conduct a comparative analysis of the factors influencing the Latvian fishing tackle market, and to develop proposals for future successful operation of SIA "B and S" company.
In the first part studied consumer behaviour, the purchase decision process and the stages of buyer behaviour and factors influencing buyer behaviour. The second part describes the company's micro-and macro-environment, and the third part contains the SIA "B and S" customer survey’s results. Bachelor thesis consists of the final conclusions and recommendations from "B and S" the company's marketing manager at the end.
Volume of Work - 71 pages, it has 33 images, 10 tables and 2 appendices.
Tags: customer, customer behaviour, customer behaviour factors affecting fishing tackle