• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pircēju rīcību ietekmējošie faktori Latvijas makšķerēšanas piederumu tirgū.

Thumbnail
View/Open
303-40775-Nasibova_Sevinch_ns09010.pdf (1.824Mb)
Author
Nasibova, Sevinch
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Sevinch Nasibova. Bakalaura darbs „Pircēju rīcību ietekmējošie faktori Latvijas makšķerēšanas piederumu tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskiem aspektiem, uzņēmuma SIA “B un S” analīzi un autores veikto aptauju, veikt pircēju rīcības ietekmējošo faktoru salīdzinošo analīzi Latvijas makšķerēšanas piederumu tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus veiksmīgai turpmākai darbībai SIA “B un S” uzņēmumam. Pirmajā daļā pētīta pircēju rīcības izpratne, pirkšanas lēmuma pieņemšanas process un tā posmi, pircēju rīcības modelis un pircēju rīcību ietekmējošie faktori. Otrajā daļā raksturota uzņēmuma darbības mikro un makrovide, bet trešajā daļā apkopoti SIA “B un S” klientu aptaujas rezultāti. Bakalaura darba beigās izstrādāti secinājumi un priekšlikumi „B un S” uzņēmuma mārketinga vadītājam. Darba apjoms – 71 lapaspuses, tajā ir 33 attēli, 10 tabulas un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: pircējs, pircēju rīcība, pircēju rīcību ietekmējošie faktori, makšķerēšanas piederumu tirgus, konk
 
Sevinch Nasibova. Bachelor thesis "Factors influencing consumer behaviour on the Latvian fishing equipment market." Bachelor's thesis is based on the theoretical aspects of the company "B and S" and the author's analysis of the survey to conduct a comparative analysis of the factors influencing the Latvian fishing tackle market, and to develop proposals for future successful operation of SIA "B and S" company. In the first part studied consumer behaviour, the purchase decision process and the stages of buyer behaviour and factors influencing buyer behaviour. The second part describes the company's micro-and macro-environment, and the third part contains the SIA "B and S" customer survey’s results. Bachelor thesis consists of the final conclusions and recommendations from "B and S" the company's marketing manager at the end. Volume of Work - 71 pages, it has 33 images, 10 tables and 2 appendices. Tags: customer, customer behaviour, customer behaviour factors affecting fishing tackle
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14707
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV