Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņš, Gundarsen_US
dc.contributor.authorVilleruša, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:01Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:01Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40813en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14709
dc.description.abstractBakalaura darbā „Uzņēmuma SIA „Magda Forte” produkcijas virzīšanas iespējas ārvalstu tirgū” ir izveidota produkta virzīšanas iespējas Norvēģijas tirgū, izmantojot mārketinga komunikāciju paņēmienus. Bakalaura darbs sastāv no sešām nodaļām. Pirmajās trijās nodaļās tiek sniegts ieskats teorētiskajos aspektos, apskatot, kas ir produkta virzīšana tirgū, kāda ir reklāma un tās nozīme, kas ir eksportu veicinošie faktori, kāda ir Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras loma. Ceturtajā nodaļā darba autore veic apskatu par uzņēmumu SIA „Magda Forte” līdzšinējo darbību un tā produkciju. Piektajā nodaļā aprakstīts Norvēģijas kokmateriālu tirgus. Visbeidzot sestajā nodaļā tiks apskatītas Uzņēmuma SIA „Magda Forte” produkcijas eksporta iespējas uz Norvēģiju, kā arī piedāvātas alternatīvas eksporta iespējās, sniegti ieteikumi, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai veiksmīgāk iekļūtu Norvēģijas tirgū. Darba rezultātā izstrādātas uzņēmuma SIA „Magda Forte” produkcijas eksporta iespējas uz Norvēģijuen_US
dc.description.abstractThesis consists of six chapters. The first three chapters are given insight into the theoretical aspects. Looking at what is the product promotion, advertising and what is its role in the export of contributing factors as well as deals with the Latvian Investment and Development Agency. In the fourth chapter, the author carried out an overview of the company SIA „Magda Forte” and the output current activity. The fifth chapter Norwegian wood products market research. Finally, the sixth chapter examines the company SIA „Magda Forte” production for exports to Norway, and what alternatives there are for export opportunities that the company should do for connection with the entry into the Norwegian market. Result of the work developed in the company SIA „Magda Forte” production for exports to Norway, as well as alternatives to entering the Norwegian market. Content of the paper is 90 pages including 10 pictures, 7 tables and 4 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA "MAGDA FORTE" produkcijas virzīšanas iespējas ārvalsts tirgūen_US
dc.title.alternativeCompany SIA "Magda Forte" products promotional opportunities in foreign marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record