Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorJankovska, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:01Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:01Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40859en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14711
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „SIA „Augsim” franšīzes izveidošana Igaunijā”. Darba mērķis ir analizēt uzņēmuma iespēju izveidot franšīzi Igaunijā, pētīt Igaunijas uzņēmējdarbības vidi. Darba struktūru veido ievads, trīs galvenās nodaļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba pirmajā nodaļā autore veic teorētiskās informācijas izpēti par doto tēmu un aprakta stratēģijas uzņēmuma ieiešanai citas valsts tirgū. Darba otrajā nodaļā autore veic uzņēmuma franšīzes izveidošanas Igaunijā analīzi. Darba trešā nodaļa ir pētījums un autore tajā apkopo aptaujas un intervijas rezultātus. Nobeigumā autore apkopo secinājumus un sniedz priekšlikumus uzņēmuma franšīzes veiksmīgai izveidošanai Igaunijā. Šis bakalaura darbs satur 3 nodaļas un tā kopējais apjoms ir 71 lpp. Darbā izmantoti 18 literatūras un 11 interneta avoti; ietvertas 3 tabulas un 19 attēli. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Atslēgvārdi: franšīze, firmas ieiešanas stratēģijas, uzņēmējdarbības videen_US
dc.description.abstractThis Bachelor theme is „Franchise establishing by Ltd „Augsim” in Estonia”. The objective of work done is to analyse the possibility for an enterprise to establish a franchise in Estonia, as well as to study the business environment in Estonia. Work structure consists of an introduction, three main chapters, conclusions and recommendations. In the first chapter, the author has carried out theoretical research information on the given topic, and has described business entry strategies. In the second chapter, author analyses the establishment of a franchise in Estonia. The third part is an investigation and the author summarizes the results of a questionnaire and an interview done by her. In the end, the author summarizes the conclusions and lists the proposals for a successful franchise establishment in Estonia. Key words: franchise, business entry strategies, business environmenten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA "Augsim" franšīzes izveidošana Igaunijāen_US
dc.title.alternativeFranchise establishing by Ltd "Augsim" in Estoniaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record