Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorRožalovska, Juliannaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:02Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:02Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41030en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14716
dc.description.abstractBakaulaura darba „Produktu virzīšana starptautiskajā tirgū” mērķis ir, pamatojoties uz konkrētas valsts tirgus analīzi, kurā uzņēmums SIA „Pērnes L” varētu piedāvāt savu produkciju – kartupeļu čipsu plāksnes, izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus produkta virzībai šajā tirgū. Bakalaura darba objekts ir pārtikas ražošanas uzņēmums SIA „Pērnes”, kura pamatdarbība ir kartupeļu čipsu ražošana. Darba struktūra sastāv no ievada, trīs pamatdaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā tiek aplūkota teorija, kas saistīta ar produktu virzību starptautiskajos tirgos, otrajā – kartupeļu čipsu tirdzniecības iespējas Čehijas tirgū un trešajā nodaļā tiek veikta aptauja un apkopoti tās rezultāti. Darba nobeigumā tiek piedāvāti secinājumi par kartupeļu čipsu virzību Čehijas tirgū un izteikti priekšlikumi to veiksmīgākai virzīšanai. Darbā izmantotas 5 tabulas un 18 attēli. Darba kopējais apjoms ir 71 lappuses.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor degree diploma paper „The Promotion of Products into the International Market” is to analyse the market of the given country, where the company Pernes L Ltd could introduce its products, patato crisps as well as to draw conclusions and put forward some propositions on the introduction of the products into the given market. The object of the bachelor degree paper is Pernes L Ltd, which is a food manufacturer specializing in patato crisps production. The bachelor degree paper consists of the introduction, three main chapters disscussion of the results with conclusions, and propositions. The first main chapter gives an overview of the theory related to the introduction of products into international markets. The second main chapter analyses the opportunities of patato crisps trade in the Czech Republic market. The third main chapter deals with research based on a survey.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleProduktu virzīšana starptautiskajā tirgū.en_US
dc.title.alternativeThe promotion of products into the international market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record