• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Biznesa pakalpojumu centri, to izveide un vadīšana Latvijā

Thumbnail
View/Open
303-42022-Budkevics_Arturs_AB09938.pdf (1.670Mb)
Author
Budkēvics, Artūrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vilka, Inga
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Darbā autors apraksta biznesa pakalpojumu centru (Shared Service Center (SSC)) tā darbību un izveidi, kā arī norāda uz problēmām ar kādam saskaras veidojot biznesa pakalpojumu centru.Autors raksta darbu ar mērķi izpētīt biznesa pakalpojumu centra darbību, salīdzināt to ar alternatīvam iespējām, noradīt uz iespējām izveidot biznesa pakalpojumu centru Nordea grupā un noradīt uz priekšrocībām veidot biznesa pakalpojumu centru Latvijā. Darbs sastāv no 69 lapas pusēm, kur pievienoti divi pielikumu, darba iekļauti 22 attēli un 9 tabulas.Pētījuma rezultātā autors nonāk pie secinājuma, ka ir iespējams izveidot biznesa pakalpojumu centru Nordea grupā un tā lokācijas vietu izvelēties Latviju. Nordea grupā ir iespējams standartizēt procesus un līdz ar to arī pārvietot tos uz biznesa pakalpojumu centru. Darbā autors ir izanalizējis esošo Nordea grupas struktūru naudas plūsmas vadības risinājuma nodaļai un piedāvājis alternatīvu to pārvietojot uz biznesa pakalpojumu centru.
 
In this paper author describes establishment and operating functions of Shared Service Center (SSC), also points out the problems that are faced by establishing Shared Service center. Author writes this paper with goal to explore Shared service center operating functions, compares SSC with alternative opportunities, point out possibilities establish SSC in Nordea group and points out the advantages to establish SSC in Latvia. This paper includes 69 pages, which includes two attachments, 22 images and 9 tables. In the result of this research author comes to a conclusion that it is possible to implement Shared Service Center in Nordea group and as a location for SSC choose Latvia. In Nordea group it is possible to standardize processes and thereby move them to Shared Service Center. In the paper author analyzed existing Nordea groups structure for Cash management department and as an alternative suggests move this department to SSC.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14728
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV