• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Loģistikas uzņēmuma SIA "Eugesta" attīstības iespēju izvērtējums.

Thumbnail
View/Open
303-42156-Zviedris_Klavs_KZ10043.pdf (1.322Mb)
Author
Zviedris, Klāvs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Cekuls, Andrejs
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt SIA”Eugesta” uzņēmuma stiprās un vājās puses, lai rastu tā attīstības iespējas. Darbs sastāv no trīs pamatdaļām. Pirmajā daļā tiek apskatītas vairumtirdzniecības tendences, tādējādi iepazīstot uzņēmuma vidi un darbības principus. Tiek aplūkoti galvenie uzņēmuma sniegtie pakalpojumi- mārketings, merčendaizings kā arī uzņēmuma pamatdarbība- loģistika. Otrajā pamatdaļā tiek veikta uzņēmuma darbības analīze, aplūkotas uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī izpētīta uzņēmuma iekšējā un ārējā vide. Trešajā nodaļā tika apskatīti veidi, kā uzņēmums var paplašināt savu darbību, gūt lielāku peļņu un nostiprināt savas pozīcijas tirgū. Darbs sastāv no 64 lpp, 10 tabulām un 5 attēliem, darbam ir 1 pielikums. Atslēgas vārdi: loģistika, merčendaizings, mārketings, pārvadājumi
 
Bachelor Thesis is to analyze Ltd. "Eugesta 'strengths and weaknesses in order to find its development. The work consists of three main parts. The first part deals with the wholesale trends, thus learning about the environment and the company's operating principles. The company addresses the key services provided by marketing, merchandising as well as the company's core business-logistics. Second, the company was enacting performance analysis, discussed strengths and weaknesses, as well as explored the company's internal and external environment. The third chapter deals with the ways in which the company can expand its operations, to make more profits and to strengthen its position in the market. The paper consists of 64 pages, 10 tables, and 5 pictures work is Appendix 1. Keywords: logistics, merchandising, marketing, transport.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14738
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV