Personisko un psiholoģisko faktoru ietekme uz patērētāju uzvedību, izvēloties uzņēmuma „Lattelecom” pakalpojumus.
Author
Tarana, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Personisko un psiholoģisko faktoru ietekme uz patērētāju uzvedību, izvēloties uzņēmuma „Lattelecom” pakalpojumus”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām, izpētīt personisko un psiholoģisko faktoru ietekmi uz patērētāju uzvedību, par praktisku piemēru izvēloties uzņēmumu Lattelecom piedāvātos pakalpojumus, atklāt esošās nepilnības un sniegt priekšlikumus uzņēmuma Lattelecom mārketinga speciālistiem par iespējamiem uzlabojumiem patērētāju uzvedības ietekmēšanai.
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Darba pirmajā nodaļā tiek pētīti patērētāju un pircēju rīcība no teorētiskā aspekta, pirkuma lēmumu pieņemšanas process un patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori. Otrā nodaļā ietver personisko un psiholoģisko faktoru detalizētu teorētisku raksturojumu. Trešā nodaļa tiek veikta uzņēmumu darbības izpēte, piedāvāto pakalpojumu klāsta un uzņēmuma klientu apraksts. Darba ceturtajā nodaļā ir apkopoti intervijas rezultāti. Bachelor thesis topic is “Customer Personal and psychological factors influence on the consumers behavior choosing the company „Lattelecom” services”.
The aim of the Bachelor thesis is based on theoretical grounds, to explore the personal and psychological factors that influence consumer behavior, as a practical example of choosing a company Lattelecom services offered to reveal the gaps and make proposals for the company Lattelecom marketing professionals about possible improvements to influence consumer behavior.
Bachelor thesis consists of four chapters. In the first chapter deals with consumer and buyer behavior from a theoretical point, the purchase decision-making process, the factors influencing consumer behavior. The second chapter includes personal and psychological factors theoretical description. The third chapter is conducted business activity description, range of services offered and the company's customer profile. The fourth chapter summarizes the results of interview.