Uzņēmuma mārketinga stratēģija, paplašinoties darbam Baltijas tirgū
Author
Beķere, Vivita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fricberga, Ieva
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt konkrēta uzņēmuma darbības paplašināšanās procesu Baltijas tirgū un dot ierosinājumus veiksmīgas mārketinga stratēģijas izveidei nolūkā sasniegt uzņēmuma mērķus. Darba teorētiskajā daļā tiek sniegts ieskats par uzņēmumu nepieciešamību veikt paplašināšanas procesu starptautiskā tirgū, iespējamajiem uzņēmējdarbības paplašināšanas modeļiem un mārketinga stratēģijas izveides un kontroles aspektiem. Darba otrajā daļā tiek analizēta Baltijas valstu reklāmas tirgus situācija, tās attīstības tendences tiek salīdzinātas ar makroekonomiskajiem rādītājiem. Darba trešā daļa ir veltīta konkrētā uzņēmuma paplašināšanās procesa analīzei, mārketinga stratēģijas vadlīniju izveidei. Darba gaitā tiek izdarīti secinājumi par uzņēmumu nepieciešamību paplašināties un doti priekšlikumi mārketinga stratēģijas izveidošanai.
Atslēgvārdi: mārketinga stratēģija, Baltijas valstis, uzņēmuma paplašināšana, starptautisks uzņēmums, globalizācija, konkurētspēja, REM modelis, reklāmas tirgus, reklāmas aģentūra, reklāmdevējs, analīze, izpēte, makroekonomiskie rādītāji The aim of the Bachelor’s paper is to analyze the process of expansion of a particular enterprise un give the recomendations for designing the marketing strategy in order to achieve the company’s goals. The theoretical part of the paper deals with the reasons why the company needs to go international. It gives an insight into the possible business expansion models and aspects of creating and controlling the marketing strategy. The second part of the paper analyzes the Baltic advertising market and compares its development trends with the macroeconomic figures. The third part is dedicated to the analysis of the expanding process of a particular enterprise and designing the guidelines of the marketing strategy. The author makes conclusions, gives recomendations for the expanding process of an enterprise and creation of a marketing strategy.
Key words: marketing strategy, Baltic countries, expansion of an enterprise, international company, globalization, competitiveness, REM model, advertising market, advertising agency, advertiser, analysis, research, macroeconomic figures