Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorLorencs, Edvardsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42719en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14755
dc.description.abstractZvejniecības nozare Latvijā ir maz izpētīta ekonomiskajā skatījumā, kaut arī tā ir viena no vadošajām valsts tautsaimniecības nozarēm. Nozarē ir novērojamas gan ekonomiskas, gan ekoloģiskas problēmas. Bakalaura darbs apskata lietišķo tirgu noieta virzīšanas pasākumu pielietojumu šo problēmu risināšanai. Darba mērķis ir balstoties uz teorētiskām atziņām par lietišķā tirgus noieta specifiku, esošās situācijas Latvijas zvejniecības nozarē raksturojumu, un nozares ekspertu komentāriem un atziņām, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus Latvijas zvejniecības uzņēmumiem noieta pilnveidošanai. Teorētiskajā daļā darba autors raksturos lietišķo tirgu un noieta pilnveidošanas un plānošanas specifiku tajā. Analītiskajā daļā tiks raksturoti Latvijas zvejniecības stāvoklis, tās vēsturiskā attīstība un analizēti pēdējo gadu statistikas dati. Tiks piedāvāts ieskats zvejniecības nozares mūsdienu tendencēs un pastāvošajā regulācijā, ar mērķi noteikt svarīgākās problēmas. Tiks veiktas intervijas ar nozares pārstāvjiem un to analīze, salīdzinot uzņēmēju un zinātnieku redzējumu. Autors izstrādās savus priekšlikumus situācijas uzlabošanai un noieta pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no 96 lapām, 4 attēliem, 4 tabulām, 59 izmantotās literatūras un citiem avotiem, un 7. pielikumiem. Atslēgvārdi: zvejniecība, zivsaimniecība, nozares attīstība, perspektīvas, lietišķais tirgus, noieta pilnveidošana.en_US
dc.description.abstractLatvian fishery is poorly researched from economic point of view, although it is one of leading sectors of the national economy. Currently, there are both economic and ecological problems in industry. This bachelor thesis examines use of sales promotion in business-to-business markets as given problem solutions. Main goal is to identify Latvian fishery industry problems and create sales promotion plan, using theoretical knowledge about B2B markets and it’s specifics, Latvian fishery statistical data and knowledge and experience of industry experts, so that this plan is capable of industry economical performance increase and marketing effectiveness increase. In theoretical part, author will describe B2B market specifics, sales promotion features in given markets and sales promotion planning and it’s features. In analytical part will be described current Latvian fishery condition by looking at its historical development and analysis of statistical data in recent years. Will be offered an insight into the modern fishery industry trends and existing law regulation, with the aim of identifying the most important problems. Interviews with industry experts will be held, offering an analysis and comparison of academic and business views on fishery industry. Author will develop sales promotion plan, using previously analyzed information. Given bachelors thesis consists of 96 pages, 4 tables, 4 figures, 59 references and 7 appendixes. Keywords; fishing, fishery, sales promotion, development perspectives, B2B markets, industry developmenten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZvejniecības nozares attīstības perspektīvas Latvijā.en_US
dc.title.alternativeDevelopment perspectives of fishing industry of Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record