dc.contributor.advisor | Batraga, Anda | en_US |
dc.contributor.author | Haritonova, Jūlija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:59:05Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:59:05Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 42815 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14757 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma ir „Reklāmizjokošanas elementu pielietojums mārketinga komunikācijās”.
Mārketinga komunikāciju joma nepārtraukti attīstās atbilstoši jaunām tendencēm sabiedrībā, izmaiņām patērētāju vēlmēs un vajadzībās, kā arī informācijas tehnoloģiju attīstībai. Tomēr līdz ar mārketinga komunikāciju jomas attīstību par arvien aktuālāku problēmu kļūst tirgus piesātinātība ar reklāmas ziņojumiem.
Ir vērojams liels patērētāju skepticisms attiecībā pret reklāmu. Reklāmas kampaņas reti izraisa patērētājos patiesas emocijas, tāpēc arvien aktuālākā kļūst tendence balstīt tās uz reālo cilvēku iesaistīšanu un izjokošanu.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt reklāmizjokošanas elementu būtību, noteikt to adaptācijas iespējas mārketinga komunikāciju kontekstā un izstrādāt priekšlikumus tās efektīvākai pielietošanai. Rezultātā tiek nonākts pie secinājuma, ka reklāmizjokošana ir iedarbīgs un aktuāls risinājums patērētāju uzmanības piesaistīšanai, tomēr reklāmizjokošanas izmantošanai jāsaskan ar uzņēmuma vērtībām.
Darbs sastāv no trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 88 lpp, iekļauti 4 attēli un 1 tabula, 3 pielikumi. Izmantotas literatūras saraksts – 52 nosaukumi.
Atslēgvārdi: reklāmizjokošana, mārketinga komunikācijas, virālais mārketings, netradicionālais mārketings. | en_US |
dc.description.abstract | The title of the Bachelor Thesis is “Use of Elements of Prankvertising in Marketing Communications”.
A field of marketing communications is constantly developing accordingly to new tendencies. However with the development of marketing communications the issue of market saturation with advertising messages is becoming more topical.
Over the last few years consumer skepticism toward advertising has increased.. Advertising campaigns rarely cause real emotions, and that is why a tendency of prank and engagement of the real people is getting popular.
The aim of the paper is to explore the nature of prankvertising and its elements, determine the opportunities of its adaptation into marketing communications and work out suggestions of how to use the elements of prankvertising effectively. As a result there is conclusion, that prankvertising is an effective and relevant tool of enchaining consumers’ attention, though the use of prankvertising needs to fit the values of a company.
Thesis consists of three parts, conclusions and proposals. Thesis contains 88 p. with 4 illustrations, 1 table and 3 appendixes. The bibliographical list contains 52 sources.
Key words: Pranktvertising, Marketing Communications, Viral Marketing, Non-traditional Marketing. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Vadībzinātne | en_US |
dc.title | Reklāmizjokošanas elementu pielietojums mārketinga komunikācijās. | en_US |
dc.title.alternative | Use of Elements of Prankvertising in Marketing Communications. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |