• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Google AdWords meklētāja reklāmas efektivitāte starp imārketings klientiem.

Thumbnail
Открыть
303-42929-Udris_Marcis_mu10018.pdf (870.7Kb)
Автор
Ūdris, Mārcis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Mārcis Ūdris. Bakalaura darbs "Google AdWords meklētāja reklāmas efektivitāte starp iMārketings klientiem" Darba mērķis ir pamatojoties uz teorijā apskatītajām interneta mārketinga kanālu īpatnībām un to efektivitātes mērīšanas kritērijiem, izpētīt Google AdWords meklētāja reklāmas kampaņu efektivitāti un salīdzināt to ar citiem izmantotajiem kanāliem starp uzņēmuma iMārketings klientiem, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai. Darba 1. nodaļā ir aprakstīta interneta mārketinga būtība, kanāli un to efektivitātes noteikšana, 2. nodaļā ir pētīta uzņēmuma iMārketings darbība, pakalpojumu attīstības tendence, 3. nodaļā ir analizēta interneta mārketinga kanālu efektivitāte un intervija ar nozares ekspertiem. Bakalaura darba apjoms ir 84 lpp. Darbā ir 12 attēli, 4 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: interneta mārketings, interneta mārketinga efektivitāte, Google AdWords, meklētājprogrammu mārketings, maksa par klikšķi mārketings.
 
Mārcis Ūdris. Bachelor thesis „Google AdWords search advertising efficiency amongst iMārketings customers”. Objective of the thesis is to research efficiency of Google AdWords search advertising campaigns, based on theory of internet marketing channels’ specialities and its efficiency measurement criteria, and compare it to the other channels used amongst enterprise iMārketings customers; discover failures and make proposals for improvement. The core of Internet marketing, channels and measurement of its efficiency has been described in the Chapter 1 of thesis; Chapter 2 is the research of enterprise iMārketings operations, tendency of service development, Chapter 3 analyzes efficiency of Internet marketing channels and interview with field experts. Bachelor thesis extent: 84 pages, 12 images, 4 tables and 3 annexes. Keywords: Internet marketing, Internet marketing efficiency, Google AdWords, search engine marketing, PPC marketing.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14758
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV