Show simple item record

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejsen_US
dc.contributor.authorSeržante, Andaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:06Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:06Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42993en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14759
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir - Tēla izmaiņu stratēģijas izvērtēšana SIA „Latvijas Mobilais telefons”. Darba mērķis ir izpētīt un izvērtēt SIA „Latvijas Mobilais telefons” zīmola un tēla izmaiņas un to ietekmi patērētāja gala lēmuma pieņemšanā. Šāds temats tika izvēlēts, jo zīmola uzturēšana un identitātes maiņa ir aktuāla mūsdienās un iekļauj sevī svarīgus pārmaiņu vadības posmus. Veiksmīgu pārmaiņu ieviešana uzņēmumā vērtējama kā teicama prasme mainīties un pielāgoties tirgus situācijai, jo pārmaiņas skar ne tikai vizuālās izpausmes – logo un reklāmu, bet arī pašu organizāciju visās tās vadības līmeņos un struktūrās. Kā darba uzdevumi tiek noteikti izpētīt pārmaiņu vadību un zīmolu no teorētiskā viedokļa, pamatojoties uz pieejamo literatūru, veikt SIA „Latvijas Mobilais telefons” vispārēju analīzi, veikt lielāko konkurentu analīzi, izpētīt kā tie pozicionē savu zīmolu, veikt aptauju, lai noskaidrotu tendences pēc kādiem kritērijiem klienti izvēlas pakalpojumu sniedzēju un noskaidrot kā tiek uztverta LMT zīmola identitātes maiņa - vai zīmola maiņa uzrunājusi klientus, vai tas nesa panākumus, cik svarīgs prestižs. Bakalaura darba nobeigumā, analizējot izmantoto literatūru un iegūtos aptaujas datus, tiek izstrādi priekšlikumi veiksmīgai zīmola pārmaiņu vadības stratēģijai, kā arī priekšlikumi SIA „Latvijas Mobilais telefons” klientu lojalitātes veicināšanai. Darbs sastāv no 67 lapaspusēm, tajā iekļauti 12 attēli un 4 pielikumi.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis topic is Image change strategy evaluation LLC „Latvijas Mobilais telefons” Aim of the work is to explore LLC „Latvijas Mobilais telefons” brand and image aberrations and the impact on consumer choice of services or products. This topic was chosen because of the brand identity change is big step forward today, which includes important change management phases. Successful change in the company evaluated as excellent ability to change and adapt to the market situation, because changes are not just about visual expression – logo and advertising, but also the organization of all the management levels and structures. As bachelor tasks are determined to explore the change management and brand from a theoretical point of view, based on the available literature, to make LLC „Latvijas Mobilais telefons” a comprehensive analysis of the major competitors to perform an analysis to explore how they positioned their brand, to conduct a survey to find out the trends on what criteria customers choose a service provider and find out how the brand is perceived LLC „Latvijas Mobilais telefons” identity change (or change of brand spoken to customers, whether it bore the success of the importance of prestige). Bachelor’s thesis in conclusion based on analysis of the literature and data obtained in the survey, recommendations are being prepaired for the succesful implementation of change by changing the brand identity and for LLC „Latvijas Mobilais telefons” to build customers loyality. The amount of bachelor work consist of 67 pages, it includes 12 images and 4 appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTēla izmaiņu stratēģijas izvērtēšana SIA "Latvijas Mobilais telefons".en_US
dc.title.alternativeImage change strategy evaluation "Latvijas Mobilais telefons" LLC.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record