• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmumā SIA “Sadzīves pakalpojumi” iekšējās komunikācijas izpēte un uzlabošana, klientu apmierinātības veicināšanai.

Thumbnail
View/Open
303-43090-Vecums_Edgars_ev10056.pdf (1.283Mb)
Author
Vecums, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba nosaukums ir: „ Uzņēmuma SIA „Sadzīves pakalpojumi” iekšējās komunikācijas izpēte un uzlabošana, klientu apmierinātības veicināšanai. Darba mērķis ir pamatojoties uz vispārējo un speciālo literatūru ,izpētīt SIA „Sadzīves pakalpojumi” iekšējo komunikāciju, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus komunikācijas procesa uzlabošanai- klientu apmierinātības paaugstināšanai. Darbs sastāv no 4 daļām, divām teorētiskajām un divām praktiskajām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīts komunikācijas process, tās būtība un elementi, kā arī veidi kādos var komunicēt. Otrajā daļā autors apraksta iekšējās komunikācijas lomu uzņēmumā un iespējamo ietekmi uz klientu apmierinātību. Trešajā daļā autors apraksta uzņēmuma SIA „Sadzīves pakalpojumi” darbības attīstību un iekšējo komunikāciju un pēdējā ceturtajā daļā autors veic pētījumu par uzņēmuma iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējām, gan ar daļēji strukturētās intervijas palīdzību intervējot darbiniekus, gan ar anketēšanas palīdzību
 
Title of Bachelor`s is: „Company LLC „Sadzīves pakalpojumi” internal communication research and improvement to promote customer satisfaction. The aim of thesis is based on general and specialized literature explore LLC „Sadzīves pakalpojumi” internal communication, identify gaps and make proposals to improve the communication process – increasing customer satisfaction. The work consists of four parts, two theoretical and two pratical. The first chapter examines the process of communication, it`s nature and elements, as well as the ways which can communicate. In the second part the author describes the internal communication role in the company and the potential impact on customer satisfaction. In the third part the author describes the company LLC „Sadzīves pakalpojumi” business development and internal communications, and in the last part author performed a study of the company`s internal communication improvement opportunities which was made by doing semi-structured interviews
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14761
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV