Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorBloka, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:06Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:06Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43108en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14762
dc.description.abstractUzņēmums „Starbucks” ir viens no pasaulē populārākajiem savas nozares uzņēmumiem un pastāv jau vairāk nekā 40 gadus. Lai gan tas uzsācis darbību jau 22 Eiropas valstīs, Latvija joprojām nav starp tām. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem aspektiem par uzņēmuma ieviešanu un virzīšanu jaunā tirgū un potenciālās mērķauditorijas aptaujas rezultātiem, noteikt uzņēmuma „Starbucks” ieviešanas un virzīšanas iespējas Latvijas tirgū. Pētījuma periods mārketinga ārējās vides faktoriem, kuri ietekmēs uzņēmuma „Starbucks” darbību Latvijas tirgū ir pārsvarā no 2004. gada līdz 2014. gadam, savukārt uzņēmuma potenciālo klientu aptauja tika veikta divas nedēļas no 2014. gada 22. aprīļa līdz 2014. gada 6. maijam. Darba apjoms ir 110 lapas, tajā ir 23 attēli, 8 tabulas un 1 pielikuma. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 64 nosaukumi. Atslēgvārdi: uzņēmuma ieviešana, virzīšana, mārketinga vide, Latvijas tirgus, Starbucks.en_US
dc.description.abstractCompany „Starbucks” is one of the most popular companies in the world in it’s field and it is in market already for more than 40 years. Although it has been implemented in 22 European countries, Latvia is not one of those yet. The purpuse of this paper is to determine the possibility of implementing and promoting „Starbucks” company in latvian market, basing on theoretical aspects about implementation and promotion of company in new market and the results of survey for potential target audience. Period of research for marketing macro environment is mostly from year 2004 to 2014, but for the survey it is two weeks from April 22. Till May 6 Thesis contains 110 pages with 23 illustrations, 8 tables and 1 appendix. The bibliographical list contains 64 sources.. Key words: company impementation, promotion, marketing environment, latvian market, Starbucksen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma "Starbucks" ieviešana un virzīšana Latvijas tirgū.en_US
dc.title.alternativeImplementation and promotion of „Starbucks” corporation in Latvian market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record