Inovāciju projektu vadības pilnveidošana uzņēmumā Lattelecom
Author
Burka, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņš, Gundars
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Darba temats ir Inovāciju projektu vadības pilnveidošana uzņēmuma Lattelecom. Darba mērķis ir izpētīt un novērtēt uzņēmuma Lattelecom inovāciju projektu vadības pilnveidošanas iespējas. Darbs sastāv no ievada, sešām nodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, pielikuma un literatūras saraksta. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīti teorētiskie jautājumi par inovācijām, to būtību un arī par to, kas ir inovatīva darbība. Otrajā nodaļā ir ietverta informācija par Latvijas inovāciju politiku un tās nozīmi uzņēmējdarbības atbalstīšanā. Trešajā nodaļā ir aprakstīti ar jaunas preces, pakalpojuma pētīšanu saistītie teorētiskie jautājumi. Ceturtajā nodaļā ir raksturota preces dzīves cikla koncepcija kā mārketinga stratēģijas izvēles kritērijs. Piektajā nodaļā tiek aplūkoti visi teorētiskie jautājumi, kas attiecās uz pakalpojuma projekta izveidošanu. Pēdējā – sestajā - nodaļā ir atspoguļota projektu vadības sistēma uzņēmumā Lattelecom un veikta pakalpojuma ‘’Mājas komplekts 3’’ projekta izstrādes analīze.
Darba izstrādē izmantoti 26 dažādi literatūras avoti. Darbā iekļautas 85. lapas, ievietoti 23 attēli un 7 tabulas. Darbam ir viens pielikums. The theme of the paper is ‘’The improvement of the innovation project management in company Lattelecom. The aim of the paper is to study and evaluate the improvement opportunities of innovation project management in company Lattelecom. The paper consists of introduction, six chapters, conclusions, proposals, annex and bibliography. In the first chapter are studied theoretical questions on innovations, their nature and what is innovative activity. In the second chapter is included information on Latvia innovation policy and importance of it in the support of business. In the third chapter are examined theoretical questions connected to investigation of the new product, service. In the fourth chapter is described the concept of the product life cycle as choice criteria of the marketing strategy. In the fifth chapter are studied all theoretical questions referring to the establishment of the service project. In the last, sixth, chapter is reflected the project management system in Lattelecom and is analysed the service ‘’Mājas komplekts 3’’ project development.
In the development of the paper are used 26 different sources of literature. In the paper are included 85 pages, inserted 23 images and 7 tables. The paper has one annex.