Klientu apmierinātības mērīšana tūrisma uzņēmumā LIDO kalns
Author
Ankrava, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Šī darba temats ir „Klientu apmierinātības mērīšana tūrisma uzņēmumā ‘’LIDO kalns”’’. Klientu apmierinātība ir nopietns uzdevums katram uzņēmumam. Kompānija nevar ilgi veiksmīgi darboties, ja klienti ir neapmierināti ar preci vai pakalpojumu. Ja klientu kaut kas neapmierina, uzņēmuma vadībai par to jāuzzina pirmajai, diemžēl dzīvē viņi par to uzzina pēdējie. Tieši tādēļ vajag mērīt klientu apmierinātību un pēc iespējas ātrāk novērst nepilnības un trūkumus.
Madonas rajonā, Vestienas pagastā jau trīs gadus ir jauns tūrisma objekts – atpūtas komplekss „LIDO kalns”.
Darba mērķis ir izvirzīt priekšlikumus un ierosinājumus uzņēmuma „LIDO kalns” klientu apmierinātības paaugstināšanai.
Autors ir nonācis pie secinājumiem, ka, klientiem patīk un viņi ir apmierināti ar jauno kompleksu. Izdarītie secinājumi ir balstīti uz tūrisma un mārketinga literatūras analīzi, divu gadu klientu anketēšanas rezultātiem, darbinieku un īpašnieka intervijām. The subject of the current paper is Customers’ satisfaction evaluation in company’s Lido Mountain. The aim of the paper is to offer suggestions for increasing the satisfaction of Lido Mountain’s customers. Satisfaction of customers is serious task for each enterprise. Company cannot successfully function for long, if customers are not satisfied with product or service. If customer is not satisfied with anything, management should know it fist. Unfortunately, that’s not usually the case. That’s why satisfaction of customers should be measured and flaws should be corrected as soon as possible.
For three years there has been a new tourist object in Madona district, Vestienas rural district – relaxation complex Lido Mountain.
After carrying out the research, conclusions were made that customers like and are satisfied with the new complex. The conclusions drawn are based on analysis of tourism and marketing literature; two years the author has surveyed customers in the complex, interviewed leading employees and owner of the company.