Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorArne-Kapče, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:07Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:07Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5100en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14782
dc.description.abstractBakalaura darbs sastāv no 93 lapaspusēm, 31 attēla un 11 tabulām. Bakalaura darbā tika apskatīti jautājumi par mārketinga komunikāciju, tās veidiem un būtību, padziļināti pievēršoties vispopulārākajam mārketinga komunikāciju veidam – reklāmai, un tās nozīmei uzņēmuma darbībā. Pēc tam tika izvērtētas reklāmas nesējlīdzekļu īpatnības, priekšrocības un trūkumi, savukārt tālākajā darba gaitā, pamatojoties uz dažādiem specializētajiem izdevumiem, tika novērtēta vispārīga nekustamo īpašumu tirgus situācija, kā arī reklāmas apjomi šajā tirgū. Ņemot vērā, ka bakalaura darba mērķis bija pētīt nekustamā īpašuma uzņēmumu SIA BALTHAUS reklāmas un tās nesējlīdzekļu izvēli, pievēršot uzmanību tās iedarbībai uz patērētājiem, lai, nepieciešamības gadījumā sniegtu priekšlikumus vai veiktu izmaiņas līdzšinējā reklāmas un tās nesējlīdzekļu izvēlē, tad darbā tika raksturots pats uzņēmums un uzņēmuma komunikāciju mērķu sasniegšanā izmantojamie līdzekļi, atsevišķi aplūkojot zīmola attīstības un objektu pārdošanas mērķus sasniegšanā izmantojamos līdzekļus. Lai noteiktu cik efektīvi ir šobrīd izmantojamie līdzekļi, tika veikts pētījums, kurā tika apzināti gan plusi, gan mīnusi, secinot, ka prioritārais SIA BALTHAUS uzdevums ir padarīt efektīvāku atpazīstamības komunikāciju, saglabājot līdzšinējā līmenī objektu pārdošanas komunikāciju. Šajā sakarā tika izstrādāti arī priekšlikumi – kā to izdarīt. Šī darba izmantošana varētu palīdzēt izprast likumsakarības, pēc kādām darbojas nekustamā īpašuma tirgus, uzzināt kādi ir būtiskākie tā dalībnieki. Darbs iepazīstina ar šajā tirgū izmantojamiem reklāmas līdzekļiem un analizē, kuri tiem ir efektīvi un kuri nē. Tādējādi šis darbs varētu būt kā rokasgrāmata nekustamā īpašuma uzņēmuma mārketinga nodaļas jaunajam darbiniekam – vienkāršā un viegli uztveramā veidā tiek pasniegts liels diezgan sarežģītas informācijas apjoms.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor’s project consists of 92 pages, 31 images and 11 tables. The Bachelor’s project takes a look at issues involving marketing communications, its forms and essential nature by focusing in-depth on the most popular form of marketing communications – advertising and its significance in the operation of a company. Thereafter, the idiosyncrasies, advantages and shortcomings of advertising vehicles are considered whilst later on during the course of the project; the author considers the general situation in the immovable property market, as well as advertising volumes in this market based on various specialised publications. Bearing in mind that the aim of the Bachelor’s project was to research the advertising of the SIA BALTHAUS real estate company and its choice of advertising vehicles, concentrating on its impact on consumers in order to offer suggestions or to carry out changes to the choice of advertising and advertising vehicles selected to date if necessary, then the project characterises the company itself and the instruments to be used in the attainment of the company’s communications goals whilst giving separate consideration to the possible instruments for attaining brand development and sales targets for the company’s objects. In order to determine the effectiveness of the instruments currently being used, research was carried out in which both pluses and minuses were identified and concluding that the priority task of SIA BALTHAUS is to make its communications aimed at boosting its recognition more effective whilst preserving its existing level of the sales communications for the company’s objects. Proposals were also worked out in this regard which suggest possible ways how to achieve this goal. The utilisation of this project could help its audience to understand the workings of the real estate market, as well as to learn about its most important participants, which advertising instruments are used in this market and which of these are most effective. Furthermore, this project could be a wonderful manual for a new employee working in the marketing department of a real estate company.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāmas līdzekļu izmzntošanas analīze nekustamo īpašumu uzņēmumā SIA BALTHAUS.en_US
dc.title.alternativeAn analysis of the advertisement means usage in real estate company BALTHAUS Ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record