Show simple item record

dc.contributor.advisorRezepina, Irinaen_US
dc.contributor.authorŠaudena, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:08Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5182en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14788
dc.description.abstractBakalaura darba pētījuma objekts ir X mūzikas skola, kas darbību iesāka 1988.gada 1.oktobrī kā citas mūzikas skolas filiāle, bet 1989.gada 1.jūlijā ieguva patstāvīgas X pagasta padomes dibinātas mūzikas skolas statusu. Tās galvenais darbības mērķis ir veidot izglītības vidi, organizēt un īstenot mūzikas izglītības procesu. Mūzikas skola ir budžeta iestāde. Tajā strādā 38 darbinieki un mācās 117 audzēkņi. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt X mūzikas skolā notiekošos personāla saimniecības galvenos procesus un veidot ieteikumus skolas vadībai, kādā veidā iespējams pilnveidot darba resursu vadīšanu. Bakalaura darba mērķa sasniegšanai bija nepieciešams iedziļināties organizācijas darba vidē, kontaktēties ar vadošajiem darbiniekiem un citiem speciālistiem, iepazīties ar X mūzikas skolas dažādiem dokumentiem un izstudēt ievērojamu teorētisko materiālu par personāla vadīšanu. Darba ievadā autore sniedz nelielu ieskatu nepieciešamībā pēc personāla sakārtošanas. Pirmajā nodaļā ir īss X mūzikas skolas vispārējs apraksts. Otrajā nodaļā darba autore analizē mūzikas skolas personāla struktūru un tās nepilnības. Trešajā nodaļā ir aprakstīta personāla plānošanas sistēma. Ceturtajā nodaļā ir ieteikumi skolas vadībai amata analīzes veikšanā. Piektajā nodaļā darba autore ir izanalizējusi mūzikas skolas darbinieku darba pienākumu sarakstus, kuri pilda amata aprakstu funkcijas. Sestā nodaļa satur amatu novērtēšanas procedūras izskaidrojumu, lai skolas vadība to vajadzības gadījumā spētu pielietot. Septītajā nodaļā ir ieteikumi prasību profila izstrādei. Astotajā nodaļā bakalaura darba autore atspoguļo jaunu darbinieku meklēšanas veidus, kas ir bijuši izmantoti un kādus varētu izmantot X mūzikas skola. Devītajā nodaļā ir aprakstīta mūzikas skolā pielietotā darbinieku atlase, ieskaitot iepriekšējo atlasi, telefonintervijas, darba pārrunas un lēmuma pieņemšanu. Desmitajā nodaļā darba autore ir izanalizējusi pielietotos personāla novērtēšanas veidus. Vienpadsmitajā nodaļā ir atspoguļota X mūzikas skolas darbinieku attīstības sistēma. Divpadsmitajā nodaļā ir noskaidroti pielietotie motivēšanas elementi. Nobeigumā darba autore ir atspoguļojusi izdarītos secinājumus un iztrādātās personāla saimniecības vadības pilnveidošanas iespējas. Bakalaura darbs ir uzrakstīts uz 64 lapām, ietverot gan teorētiskos gan praktiskos aspektus un to salīdzinājumus. Tajā ir 3 attēli un 6 pielikumi uz 8 lapām. Bakalaura darba izstrādāšanai izmantoti 16 literatūras avoti.en_US
dc.description.abstractThe bachelor work object of research is X music school, that began an action in 1988 year, like other music school branch, but in 1989 year obtained independent the school of music status founded by X village advice. The bachelor work objective is to study a main processes of the X music school occuring personnel economy, and to form advices school guidance, how it is possible to improve managment of work resources. It was necessary to penetrate in an organization work environment, to communicate with the conducting workers and other specialists, to meet with music school various documents and to study a considerable theoretical material of personnel managment for bachelor work objective consummation. In work introduction an author gives a small insight in the necessity of personnel adjustment. In the first chapter is short X music school universal description. In the second chapter a work author analyses a music school personnel structure and its imperfections. In the third department is described the system of personnel planning. In the fourth chapter are advices school guidance in post analysis execute. In the fifth department a work author has analysed the lists of work duties for music school workers, which execute the functions of post descriptions. The sixth part contains estimation of posts procedure explanation, that school guidance can apply in the case of their necessity. In the eighth department bachelor work author represents search modes of new workers, what have been used. In a ninth chapter is described the selection of workers applied in music school, including the previous selection, interviews by phone, discussion with candidates and decision acceptance. In the tenth department a work author has analysed the applied types of personnel assessment. In the eleventh chapter is represented a development system of X music school workers. In the twelfth department are study out applied motivate elements. At the end of the work author has represented the done conclusions and produced personnel economic guidance improvement possibilities. The Bachelor’s Paper consists of 64 pages, containing both in theoretical and the practical aspects and their comparisons. There are 3 images and 6 supplements. The bachelor work is written by using 16 sources of literature.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleX mūzikas skolā visbiežāk pielietotie personāla vadības elementi – personāla plānošana, atlase, novērtēšana, attīstība un motivēšana. To pilnveidošanas iespējas.en_US
dc.title.alternativeThe most used personnel management elements - personnel planing, selection, assessment, development and motivation in the X music school. Their improvement possibilities.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record