Show simple item record

dc.contributor.advisorFricberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorVinogradova, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:08Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7498en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14791
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Uzņēmuma starptautiskās mārketinga stratēģijas izstrādāšana. Uzņēmuma „Aquaship Ltd.” pieredze ”. Bakalaura darba mērķis ir iegūt teorētiskās zināšanas par uzņēmuma starptautiskā mārketinga stratēģijas un plāna izstrādāšanu un, izanalizējot pētāmā uzņēmuma nozari, sniegt priekšlikumus uzņēmumam mārketinga plāna sastādīšanas procesā. Bakalaura darbs iekļauj teorētisko nodaļu un praktisko nodaļu. Bakalaura darba beigās, balstoties uz darbā veiktajiem pētījumiem, tiek izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi mārketinga plāna efektīvai izstrādāšanai. Bakalaura darbā ir 70 lappuse, tajā skaitā 13 attēli, 2 tabulas un 1 pielikums.en_US
dc.description.abstractThe theme of graduation work is „Creation of international marketing strategy and marketing plan of business enterprise. Experience of „Aquaship Ltd.” enterprise.” The goal object of graduation work is to get theoretical knowledge about creation process of international marketing strategy and marketing plan and after taking deep analysis into industry sector of explored enterprise advice suggestions in creation process of marketing plan. Graduation work consists of two parts: theoretical and practical. In the end of graduation work there are given several conclusions and suggestions on effective creation of marketing plan, based on executed research. Graduation work consists of 70 pages, 13 images, 2 tables and 1 appendix.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUZŅĒMUMA STARPTAUTISKĀS MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS UN PLĀNA IZSTRĀDĀŠANA, UZŅĒMUMA "AQUASHIP LTD." PIEREDZEen_US
dc.title.alternativeCreation Of International Marketing And Plan Of Business Enterprise, Experience Of "Aquaship Ltd." Enterpriseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record